Flere som tåler varme dårligere?

bolleiovnenforførstegang

Andre møte med forumet
Jeg elsker å sitte ute og sole meg om sommeren og grille meg i sola. Men i de siste dagene har det kommet litt sommervarme.... og jeg blir helt gåen av det. Har ikke sjans til å gjøre noen ting, annet enn å kjøre bil med iskald luft! Jeg visste det skulle være tungt å ha stor mage i varmen, men skjønner ikke hva i alle dager som forårsaker dette så tidlig. Kan jo også bare være at man er sliten fra før av :)

Uansett, hva gjør dere i det varme været? Gjemmer dere inne eller koser dere ute?
 
Eg blir skikkelig uvel i sola no. Så du har min største medlidenhet ☺️
 
Jeg koser meg ute :D Men svetter fortere enn ellers da :') Men føler jeg tåler varmen ganske så bra, men nå er det bare andre dagen med sol og sommervarme her oppe i Nord.
Kjipt at du blir helt gåen, er jo så deilig og sitte ute og få litt sol på kroppen :(
 
Jeg har det veldig sånn og forrige gang jeg var gravid var det rekordfin sommer. Det var en lidelse rett og slett
 
Jeg har det også sånn, men prøver å nyte solen litt allikevel:D jeg sliter i tillegg med både varm mat og drikke også, så her har det blitt en del salater og isvann med sitron;)
 
Back
Topp