Flere som synes...

Babylykke81

Glad i forumet
... at tiden har gått fort i det siste? I starten syns jeg den gikk treeeegt.
Men nå er jeg plutselig 11 uker, bare en uke igjen til de magiske 12
Formen har blitt bedre, så da virker ikke dagene så lange og kjedelige. Orker faktisk å gjøre noe :)

Nå KLØR det i fingrene etter å få vite kjønnet, sånn at jeg kan begynne planlegging av innkjøp og barnerom

hehe hos meg har det gått fort hele veien, syntes det er rart å tenke på at første trimesteret snart er over.
Sist jeg var gravid tok første trimester eeeeeeeeeeeevigheter! Men ikke denne gangen :) 

Tenkte i går kveld at, OI, jeg er ca bare 3 uker unna da jeg begynte å kjenne liv sist!! :O Er det mulig :P Det går så fort... 
Men jeg gleder meg også veldig til å få vite kjønn!

Ja, jeg føler det også sånn. Først gikk det veeeeldig tregt, men nå går det fortere, til tross for at jeg bare ligger på sofa'n... Syns det er deilig at det går litt fort nå, men håper det bremser litt etterhvert, hehe.

Helt enig! Frem til uke 8 følte jeg døgnet varte i 60 timer, etter uke 8 har tiden bare flydd!! Å imorgen er min første UL!! Jeg gru/gleder meg!! Mn mest gleder meg! :D

Meg87 skrev:
Helt enig! Frem til uke 8 følte jeg døgnet varte i 60 timer, etter uke 8 har tiden bare flydd!! Å imorgen er min første UL!! Jeg gru/gleder meg!! Mn mest gleder meg! :D

Så spennende :) Lykke til :)

Synes tiden har gått fort hele veien fram til nå. Er 10 uker, og allerede gjennomført 1/4 av graviditeten. Håper det fortsetter sånn resten av svangerskapet også:-)

nope..
faktisk så synes jeg d er vanskelig å vite forsikkert at d er noen der inne også... selv om graviditetstesten lyste mot meg...
synes alle fått tilbud om tidlig ul.

ja, dagene går fort! Tror nok det også har litt med det nydelige vårværet :):):)

Back
Topp