Flere som synes tiden går saaaaaakte frem mot uke 12?

Linsa

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2016
Jeg synes tiden gikk relativt fort frem til uke 8..men så har tiden bare "stoppet" føler jeg. Nå er jeg i uke 10..men jeg føler at uke 12 er en eeeevighet unna.. Hvordan klarer dere all spenning og uvisshet.. ? Skal ha en UL i uke 12 - dvs 12+0...klarer ikke vente lenger (har hatt i uke 6 og 9.. pga. blødninger). Nå vurderer jeg nesten UL før dette for er så redd for at noe er galt. Trodde ikke jeg skulle være SÅ bekymra..:dead: Kanskje fordi så mange mister her inne?

Litt sånn opp og ned, noen dager snegler seg avsted mens andre flyr forbi. Skal og på UL 12 + 0, nå er det 6 dager igjen, håper de går fort. Jeg vurderte også å bestille en privat etter sist UL i uke 8, men klarte å holde meg. Prøver å finne på mest mulig om dagene, så jeg ikke tenker på det hele tiden:)

Litt opp og ned her og. Syntes det gikk megatreigt de første ukene, sikkert også fordi jeg testet før 4+0. Etter at jeg bikka uke 7 har det gått mye raskere, men tror det har nok med at jeg har blitt så dårlig at jeg har nok med det... Men kan jo være at jeg synes det går treigere frem mot uke 12 når jeg bikker 10 uker jeg også.

Ang det å miste så er jo det i bakhodet, men jeg er samtidig så naiv at jeg tenker at det kan ikke være flere her inne som mister nå, synes det har vært veldig veldig mange.

Jeg syns ukene frem mot TUL 8+0 gikk ekstremt sakte. Nå etter TUL slapper jeg mer av og tiden føles derfor ikke så uendelig lenger! Samtidig er jeg bare 8+5 og dermed laaangt unna 12 uker i forhold til mange andre her inne :p

Skjønner hva du mener. Jeg er 11+0 i dag og tiden har gått kjempesakte. En uke igjen til 12 og 2 uker til tul. Lyst til å bestille en til, men var på en i uke 8 og så hjerte slå. Men med så mange som mister her så blir jeg mer og mer bekymret. Prøver å sysselsette meg med andre ting, så tanke går over på andre ting. Ikke alltid like lett.

Haha ukene før første ultralyd 7+2 sneglet deg avgårde, men synes det har gått ganske fort nå egentlig :D på søndag er jeg 12 <3 tenk det er jo bare to uker til!! Så kan du senke skuldrene :D

En og en halv uke igjen. Det er så mange som har mistanke nå at jeg bare venter på å kunne si det. Tiden går sakte, spesielt siden jeg er sykemeldt..

Syntes tiden går fort og tenker lite over det egentlig Kan ha noe med å gjøre at jeg har to fra før og at dagene flyr

Syns faktisk det går kjempefort og håper tiden går litt saktere fremover.. :yuck: Har nok mye med at jeg er hjemme med en ettåring og nesten ikke har tid til å tenke over at jeg faktisk er gravid :)

Synes tiden går fort for min del. Jeg jobber veldig mye, og har ei lita hjemme på kveldene - så jeg holder dagene fulle.

Back
Topp