Flere som synes tiden går saaaaaaakte?

*Labambie

Forumet er livet
Jeg har alltid hørt alle si at når du venter ditt andre barn bare går tiden så fort, fordi man har så mye annet å drive med... Jeg derimot, synes det bare sneeegler seg avårde. Det går, om mulig, enda saktere enn med min første. Mulig fordi jeg er redd og engstelig i tillegg men... 

Neeeei, siiiieeeeer du deeet? Hvor er FF-knappen?? emoticon

Med vesla gikk tiden veldig sakte...

men denne gang, med nummer to, går den kjempefort!! FOR fort, har lyst til å være gravid lenge jeg :D Elsker å være gravid, og det er jo ikke ubegrenset av hvor mange ganger man kan være det,,, vel, ikke siden man skal ta vare på de små som kommer i tillegg :) 

jeg er 9+1, om litt over 5 dager er jeg allerede ferdig med 1/4 av svangerskapet!!! Syk syk tanke... Tiden går for fort :D Så jeg skal prøve å nyte den, må bare bli frisk først 

Tiden går mye raskere med nr 1 enn nr to. Sist talte jeg bokstavlig talt hver eneste dag i hele svangerskapet, og synes det var sååååå stas når spira var 8mm, 2 cm osv 8 cm:-P denne gangen må jeg tenke meg om hvor langt jeg er på vei. Jeg vet jeg er gravid, men glemmer det til tider. Går kanskje mer opp for meg når magen kommer, og ikke minst at det blir offentlig. Ingen andre vet det enn et vennepar og ei på jobben :-)

Syns tiden går kjempesakte...  mannen min er borte lenge nå, ikke tilbake på over to uker....  kjennes ut som evigheter til påske, til jordmortime..og til ultralyd

Det hadde nok ikke gått så sakte hvis jeg ikke stort sett var sengeliggende i elendig form :-/

Det går såååå saaaakte!! OMG!

Dette er min første, og jeg teller dagene minste 3 ganger hver dag!! Klarer bare ikke å vente til uke 12!!

Ja, tiden går DRITT treigt!!

Her går det både supertregt og litt fort, men aller mest tregt! 

Her går tiden super fort..........
Men nok å henge fingrene i med jobb, studier og tre barn
Kan nok hende det endrer seg når jeg er ferdig med juni, eksamner, bryllup og konfirmasjon. Men da er det sommer Og da pleier tiden som regel å gå fort uansett.

Syns også at det går saaaakte, men trur det er siden jeg mistet sist og er engstelig, så sitter å venter på å komme meg til uke 10-11 så jeg kan bestille meg tidlig UL (gyn sa sist at jeg kunne be om henvisning neste gang jeg ble gravid siden jeg mistet).

Men trur kanskje tiden kommer til å gå fortere når jeg har vært til UL og alt forhåpentligvis ser bra ut :)

Dagene går ganske fort, men jeg synes ukene går veeeldig sakte!
Føler at jeg hat vært gravid i evigheter, men er bare 6+6....
Også går jeg liksom bare rundt å venter på å miste...

Back
Topp