Flere som synes det er litt dårlig gjort av NRK...

Nanakorobi Yaoki

Forumet er livet
Junilykke2018
❤ Juliskattene 2018 ❤
... å ha masse historier om forferdelige fødsler for tida? :P På nyhetene men mest på nett.

(Advarsel: Ikke les videre om du ikke tåler drøye detaljer!! Og ikke les artiklene heller)

Den ene dagen er det om noen som har totaltrevnet og blitt helt ødelagt, vært gjennom drøssevis av operasjoner og blitt ufør, og den andre dagen er det om ei som mistet nesten 5 liter blod...

Litt dårlig timing nå rett før vi skal føde. :P

Helt enig, holder meg unna de artiklene...

... å ha masse historier om forferdelige fødsler for tida? :p På nyhetene men mest på nett.

(Advarsel: Ikke les videre om du ikke tåler drøye detaljer!! Og ikke les artiklene heller)

Den ene dagen er det om noen som har totaltrevnet og blitt helt ødelagt, vært gjennom drøssevis av operasjoner og blitt ufør, og den andre dagen er det om ei som mistet nesten 5 liter blod...

Litt dårlig timing nå rett før vi skal føde. :p

Fikk mange skrekk historier før første fødsel, hadd en rask men smertefull fødsel som krevde endel sting etterpå. Besvimte flere ganger pga smerte. Men pga alle skrekk historiene fikk jeg sjokk over hvor lett det er å føde da jeg fikk ungen på magen. Så skrekk historier kan slå begge veier. Jeg forvente det værste og det gjor det lettere for meg :hilarious:

Fikk mange skrekk historier før første fødsel, hadd en rask men smertefull fødsel som krevde endel sting etterpå. Besvimte flere ganger pga smerte. Men pga alle skrekk historiene fikk jeg sjokk over hvor lett det er å føde da jeg fikk ungen på magen. Så skrekk historier kan slå begge veier. Jeg forvente det værste og det gjor det lettere for meg :hilarious:
Skjønner hva du mener. Jeg hadde en forferdelig lang (40 timer med intense og vonde rier fra vannet gikk uten noe pause/søvn!) og for meg traumatiserende fødsel sist så jeg forventer også det verste nå. Så da håper jeg å bli positivt overrasket :P da jeg var gravid første gang var jeg nok litt naiv... trodde ikke det skulle være så ille.

Back
Topp