Flere som synes det er helt uvirkelig at man skal få baby?:)

Superprodusent

Glad i forumet
Jeg skjønner det rett og slett ikke. Haha!:p jeg glemmer det av rett som det er og når vi snakker om det så føles det heelt uvirkelig! For to uker siden var dette utenkelig, og BAM en gang i høyet og HEY, du skal bli mamma. Jeg gleder meg, men jeg vet ikke om det har gått opp for meg enda at det bor et lite frø i magen min <3 et hemmelig frø som baaare jeg og pappaen vet om <3

Sent from my iPhone using BV Forum

Skjønner akkurat hva du mener! Mamma jeg?! Nå?! Men hurra for oss:)

❤️ 26.06.2014 ❤️
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg føler det på samme måten. Selv om vi har prøvd nesten et år og før det så har jeg alltid ønsket meg barn. Nå når det endelig har skjedd klarer jeg ikke og skjønne det. Det går bare ikke opp for meg selv med masse symptomer og plager. Håper jeg skjønner det snart! :)

Da det sto "Gravid" på testen, følte jeg meg litt som en "typisk" lottovinner. Selvom jeg fikk beskjed om at jeg hadde "vunnet", klarte jeg ikke helt å forstå det likevel:p Jeg jublet for hver gang jeg kikket på testen. Ble utrolig glad!:D

Jeg har to fra før, men syntes også det er helt surrealistisk!
Etter datteren vår ble født hoppa vi av i svingen som prevensjon. Vi visste det ikke var en sikker metode, men vi skulle uansett ha en til om ikke altfor lenge, så det hadde ikke så mye å si. Etter et år bestemte vi oss for å slutte å hoppe av. Vi begynte å prøve, og det tok oss 4 mnd, der jeg bl.a også gikk ned i vekt. Den spiren glapp taket etter at vi hadde visst det en uke. Så ble jeg gravid igjen etter to uker, og i oktober 2012 kom sønnen vår til verden :)

Men jeg har ikke gått ned i vekt etter at han ble født :P Heller motsatt! Så jeg trodde jeg var mindre fruktbar nå. Samt, svingen funka jo for oss sist!
Såe, glupingen meg stolte på det denne gangen også, og bytta på kondom og svingen. Så for noen uker siden sluttet jeg å amme, og skulle bestille time for å få p-piller uka etter. Den helgen var testen positiv :P

JADDA! Hadde det ikke skjedd akkurat da, hadde jeg vært på pilla nå :P Meeeeen, slik ble det ikke! Helt rart å tenke på.. 3 barn på 4 år... 2010, 2012, 2014!

Jeg skjønner var du mener :D hadde det sånn selv julen 2009 :) og det rare er syder føles uvirkelig at vi skal ha enda et barn til sommeren :P

ja det føles som for godt til å være sant:P og etter 4 år med prøving så klarer jeg ikke skjønne at det faktisk skjer siden jeg er så vant til å bare få negativ.

innimellom får jeg sånn bobblende følelse i magen å tenker åå dette blir kos. åsså kommer jeg på mine forrige svangerskap... åssååå får jeg litt panikk og blir litt stressa..

Men jeg er jo helt enige med dere alle sammen. det er ganske utrolig! at vi greier å lage noe så fantastisk som ett menneske! det er ganske sjukt!

det er en fantastisk følelse:D kjenner jeg har lyst til å fortelle det til hele verden, men vil også vente til uke 12;)

Jeg har to fra før, men syntes også det er helt surrealistisk!
Etter datteren vår ble født hoppa vi av i svingen som prevensjon. Vi visste det ikke var en sikker metode, men vi skulle uansett ha en til om ikke altfor lenge, så det hadde ikke så mye å si. Etter et år bestemte vi oss for å slutte å hoppe av. Vi begynte å prøve, og det tok oss 4 mnd, der jeg bl.a også gikk ned i vekt. Den spiren glapp taket etter at vi hadde visst det en uke. Så ble jeg gravid igjen etter to uker, og i oktober 2012 kom sønnen vår til verden :)

Men jeg har ikke gått ned i vekt etter at han ble født :P Heller motsatt! Så jeg trodde jeg var mindre fruktbar nå. Samt, svingen funka jo for oss sist!
Såe, glupingen meg stolte på det denne gangen også, og bytta på kondom og svingen. Så for noen uker siden sluttet jeg å amme, og skulle bestille time for å få p-piller uka etter. Den helgen var testen positiv :P

JADDA! Hadde det ikke skjedd akkurat da, hadde jeg vært på pilla nå :P Meeeeen, slik ble det ikke! Helt rart å tenke på.. 3 barn på 4 år... 2010, 2012, 2014!

Jeg har også en fra okt -12;) når hadde du termin med han?:p

Hadde termin 14 oktober :) Så er du på fb gruppa vet du nok hvem jeg er :D Er du der?

Ja, jeg er det:p men hadde egentlig termin i november så har ikke vært så aktiv på oktobergruppa:))

Jeg er lite der inne jeg også :) Men det er jo morro! :D

Skjønner det ikke før jeg får se ultralyd at det er noe der som lever! 2,5 dager til!!!:-/:-)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Back
Topp