Flere som synes at generelt er et trist sted?

WishMeLuck

Elsker forumet
jentene i juni13
Jeg synes det er en "klikk" der inne, som er så frekke og ekle og ufyselige at det ikke linger grisen!?
Hvis man spør om noe man selv lurer på, og ikke er medlem av "klikken", så får man nesten ingen svar.. Kanskje bare et svar som får deg til å føle deg som en idiot..?
Og hvis en av "de" spør om et enkelt spørsmål, for eksempel "hva skal jeg ha på brødskiva mi?" så er det side opp og side ned med kommentarer.
Samtidig henger de ut andre mennesker, som faktisk har normale verdier, normale spørsmål, og normal tankegang..
ÆSJ! Jeg takler ikke sånne selvgode mennesker som ikke kan godta andre mennesker...
Sorry hvis noen av dere er bestevenn med sjefstøsene der inne, men jeg har de heeelt oppi halsen..
For fytterakkern, mer ufyselig sted skal man lete lenge etter..
Det skal jo nesten ikke mere til enn at hvis man har en sønn på tre år som har ramla og slått skrubbsår på kneet, så er man en dårlig mor hvis man ikke er med i klikken. Men om man er med i klikken, så kan selvfølgelig alt skje..?

ÆÆÆSJ!!
Sorry hvis jeg sårer noen...

Enig med du!

He he, er klart det er mange useriøse tråder der inne, heeeelt enig[:)]
Og jeg er ikke venn med noen i "klikken" der inne, kjenner inger der faktisk, men har fått gode og saklige svar fra mange der fordi om... Blant annet om planlagt ks, der fikk jeg til og med pm med linker til nyttig info[:)]

Virker som det kommer ann på hvilken dag man er der inne om hvor useriøst eller ikke det er der.
Selv ser jeg ikke på plassen som patetisk, men er klart jeg må trekke på smilebåndet mange ganger, he he[8D]
Blir ikke provosert så mye heldigvis, men hadde jeg engasjert meg hadde jeg nok blitt det[:)]

Hehe, meg som har skapt uro der inne i dag har jeg skjønt...
Ja, generell er plassen for mye rare innlegg...men jeg må jo si at når det er noe viktig så får en jo svar fort..og det er jo fordelen...

Men generell hører til en gjeng der ja virker det som[:)] Fint vi kan være vår egen gjeng her inne da[:)]

Jeg synes det er et forum med mange koselige damer og nyttige tips. Men jeg bruker hodet mitt selv, og tar meg aldri nær av noe som blir sagt der inne.. Lar meg heller aldri provosere av noe på forumer..

Hvis man ikke liker de, så holder man seg bare unna [:)]

Back
Topp