Flere som svimler?

Havets fru

Forelsket i forumet
MAI 2013
Jeg blir så svimmel når jeg reiser meg opp. Synes ikke at det er så kjekt.. Føler at kroppen ikke er helt i slag.. 
Flere som er mye svimmel? Dette er vanlig er det ikke?.. :S

Du er ikke alene nei:O Skikkelig ekkelt:/ men er vist veldig vanlig

Har det sånn til tider jeg også :(

Jeg har det også sånn. Har ikke turt å dusje i dag,for jeg er så svimmel. Forrige svangerskap husker jeg jm befalte meg å alltid ha noe å holde meg i... Så jeg må nok investere i gåstol

Helt normalt. Skjer her også... blodtrykksfall sier legen min.
Men ekkelt, ja...

Har vert en del svimmel ja......
Husker da jeg var med guttungen, hadde kommet et stykke i svangerskapet, jeg sto på jobben, da jeg plutselig ble så svimmel at jeg måtte avbryte med kunden for å sette meg ned i ti minutter. kjempeflaut, og litt ekkelt..Heldigvis var det den eneste gangen jeg ble sååå svimmel uten å ha reist meg opp eller noe.....

Ja...
Men jeg er litt svimmel til vanlig og da, pga lavt BT, så er ikke annerledes enn vanlig..

Da jeg gikk med storebror ble jeg sykemeldt pga BT, ikke umulig at jeg blir det nå også :-S

Jeg var kjempesvimmel sist svangerskap. Måtte gå ut av dusjen og legge meg på badgulvet noen ganger i løpet av svangerskapet. Særlig rett før midtveis var det ille. Turte ikke dusje uten at mannen min var hjemme da. Var noe svimmel hele tiden, men ble spesiellt ille når jeg dusja.

Huff, samme her. Svimmel Når jeg reiser meg for fort opp. Samme når jeg gikk gravid med forjemann.

Jepp, kjempesvimmel når jeg reiser meg. Må støtte meg til ting:P Falt sammen her om dagen, kjekt at samboeren min reiste seg opp likt :P

Back
Topp