Flere som studerer og er ferdig med eksamener?

Mysecondbaby

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
Nå er jeg endelig ferdig men har stryk på 2 fag og det har ført at jeg klarer ikke å slappe av :(
kan jo ta det opp igjen men er så lei meg ,, noen som har gode råd for hvordan jeg skal slippe de tankene..må å også si at pga svangerskaps plager har jeg ikke fått lest nok ..
men likevel så er jeg lei meg :(

Gjort er gjort. Ta de opp igjen ved neste anledning/når du har lest :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg vet om flere som har strøket! Som regel går det på neste forsøk, altså :)
Kjenner meg litt igjen. Måtte slutte med matematikk på høyskolen på grunn av stryk på samtlige oppgaver. Man føler seg kammen ikke mye høy i hatten. Men ærlig talt... man er jo bare menneske. Enkelte ganger har man verken helse eller psyke til å takle alt man må (burde) takle.

Ta de opp igjen når du føler duu er klar for det du! Du er ikke så mislykka sin du føler deg :) kleeem! <3

Sent from my iPhone

Jeg vet om flere som har strøket! Som regel går det på neste forsøk, altså :)
Kjenner meg litt igjen. Måtte slutte med matematikk på høyskolen på grunn av stryk på samtlige oppgaver. Man føler seg kammen ikke mye høy i hatten. Men ærlig talt... man er jo bare menneske. Enkelte ganger har man verken helse eller psyke til å takle alt man må (burde) takle.

Ta de opp igjen når du føler duu er klar for det du! Du er ikke så mislykka sin du føler deg :) kleeem! <3

Sent from my iPhone
Tusen takk for fine ord :) ja jeg må nok gjøre det :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Tenk på dæm fagan du har bestått :)

Dæm 2 du ikke rakk å lese nok på,kainn du ta igjæn litt seinar når d passe :)

Jeg er i samme båt. Mangler nå en eksamen for å ha fullført hele studiet mitt! Utrolig kjipt at det ble sånn at jeg ikke klarte å stå, men det er ikke verdens undergang. Utdannelsen skal jeg få tatt meg likvel.

Jeg er i samme båt. Mangler nå en eksamen for å ha fullført hele studiet mitt! Utrolig kjipt at det ble sånn at jeg ikke klarte å stå, men det er ikke verdens undergang. Utdannelsen skal jeg få tatt meg likvel.
Ja vi får håpe det ,synes selv jeg har vært veldig flink mange som går sammen med meg og er gravide har tatt kun noen få fag, mens jeg har tatt alle bortsett fra de to jeg strøk på ..

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp