Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

skikkelig synd, ble lite egenprodusert strikk da, men mye fint fikk vi i gave! Nå når jeg tenker på det får jeg lyst å spy, samme som sist da
får følge med her, kanskje jeg får litt inspirasjon!Her er noe av det jeg har tenkt til å strikke ihvertfallJeg strikker også, har holder på med 3 forskjellige prosjekter nå, julevotter, rein genser og osroso jakke.
Om spira holder seg fast og formen holder seg sånn noenlunde blir det nok litt babystrikk utover på nyåret.
Noen som har noen tips til hva man kan strikke til sommerbaby? Jeg har bare strikket ullplagg tidligere.

Her var det utrolig mye fintHer er noe av det jeg har tenkt til å strikke ihvertfallTenker at jeg bytter ut garn på de oppskriftene som har kun merinoull med et blandingsgarn som f.eks Lerke eller lignende.
De bildene det ikke står noe på er fra lillemiriam.no
Vis vedlegget 371465 Vis vedlegget 371466 Vis vedlegget 371467
Vis vedlegget 371468 Vis vedlegget 371469 Vis vedlegget 371470 Vis vedlegget 371471 Vis vedlegget 371472
Vis vedlegget 371473

Her var det utrolig mye fint
Takk for inspirasjon !![]()
akkurat nå holder jeg på med noen julegaver, men tenker å begynne så smått på et babyteppet i romjulen
Babyteppe var noe av de vi brukte mest i baby-perioden forrige gang! Denne gang blir det sommerbaby, men tenker uansett at det er godt å ha noen tepper. Tenker jeg skal strikke bella-teppet fra Lene Holm Samsøe. Det strikket jeg til bestevenninne min som fikk baby nå i høst også. Det er så fint! Også er det strikket på tynne pinner og tynt garn, så det blir så lett og mykt også
ellers kunne jeg tenkt meg marys royale svøb også- det er så fantastisk fint! Men der tror jeg at jeg skal fri til min mor, da det ser ganske tidkrevende ut
Jeg strikker ganske myeakkurat nå holder jeg på med noen julegaver, men tenker å begynne så smått på et babyteppet i romjulen
Babyteppe var noe av de vi brukte mest i baby-perioden forrige gang! Denne gang blir det sommerbaby, men tenker uansett at det er godt å ha noen tepper. Tenker jeg skal strikke bella-teppet fra Lene Holm Samsøe. Det strikket jeg til bestevenninne min som fikk baby nå i høst også. Det er så fint! Også er det strikket på tynne pinner og tynt garn, så det blir så lett og mykt også
ellers kunne jeg tenkt meg marys royale svøb også- det er så fantastisk fint! Men der tror jeg at jeg skal fri til min mor, da det ser ganske tidkrevende ut
![]()
i går, skal strikke en Willums selebukse til høst/vinter. Litt skummelt å kjøpe inn noe før uke 12, men gleder meg til å strikke den