flere som strikker??

ingumiu

Betatt av forumet
Da har strikkefeberen tatt meg :)

Ble ikke helt fornøyd med brodderingen og selve rumpa, men ellers ganske fornøyd siden den var min første monsterbukse :)

Tøff! Jeg har selv strikket 2 monsterbukserfornoen år siden. Akkurat nå sitter jeg og strikker gule ullstrømper til babyen:)

Syns den var superkul jeg

Stilig! :) 
Jeg strikker ikke selv men jeg er en mester i å finne folk på Finn siden verken jeg eller mannen har gode strikkegener på våres sider av familien og alle glimter med sitt store strikkefravær... Men skulle jeg fått litt ekstra tid i dette svangerskapet er strikking under vurdering og jeg har 2 venniner som er hjemme med små som har satt seg villig til å lære meg :):)

Jeg har nemlig et stort behov for å strikke Marius-gensere til barna i oppveksten!! Er vel ikke vanskelig det vel?? 

Så stilig:) En slik en har jeg til jenta mi. Farmora som har strikket da. Mamma er kjempe flink men jeg har desverre ikke arvet de egenskapene:( kanskje jeg skal begynne å øve meg;)

Jeg strikket en del under forrige permisjon.. blant annet to stk monsterbukser;)
mormora og bestemora til snuppa strikker begge to, så vi har mye strikket til snuppa. :)
Etter ordinær ul, om vi får vite kjønn, skal jeg strikke et vogn teppe til den lille. :)

takk:) selv holder jeg på med et "mariusteppe" samme mønster som mariusgenseren :)

Back
Topp