Flere som strikker/hekler her?

Villa83

Elsker forumet
Oktoberlykke 2019
Jeg elsker å strikke, og jeg har så lyst til å gå amok i garnbutikken så jeg kan strikke både babytepper, hentesett og små søte plagg!

Noen andre som strikker eller hekler? :)

Jeg strikker :) har bestilt garn så jeg kan begynne på babyteppe :happy:

Jeg strikker :) har bestilt garn så jeg kan begynne på babyteppe :happy:

Åh, så gøy! Jeg hadde en pose med deilig garn fra Dale liggende så jeg har begynt på et teppe med Marius-mønster i grått, naturhvitt og grønt eller blått (ikke helt bestemt meg for siste fargen enda) :D

Jeg strikker mye. Har egentlig strikket babyklær siden vi begynte å prøve («gave»lageret), og har mye til vinterbaby allerede. :)

Tiden strekker ikke til, men har som mål å strikke nisselue til nurket i magen. De to eldste fikk til jul i fjor.

Glad i å strikke og kommer nok til å strikke en del til babyen ❤️

Åh, så gøy! Jeg hadde en pose med deilig garn fra Dale liggende så jeg har begynt på et teppe med Marius-mønster i grått, naturhvitt og grønt eller blått (ikke helt bestemt meg for siste fargen enda) :D
Har masse garn liggende selv, men uff, ville ha en ny farge hahaha :D

Jeg lærte meg å strikke da forrige var baby, da delte vi erfaringer og bilder på forumet. Så mye man kan lære :happy: gleder meg til å se bilder!

Jeg har så lyst å hekle slik søtt teppe, men jeg aner ikke hvordan og hvor jeg i det hele tatt skal begynne.

Type slik som dette, syns dem er så fine. Bestemorsteppe heter det!?

Vedlegg

• 39036581_1907724459286306_3765888055970365440_n.jpg
    39036581_1907724459286306_3765888055970365440_n.jpg
    86,3 KB · Visninger: 9
Last edited:
Strikket som gal i sist permisjon :hilarious: lærte meg i svangerskapet og det tok helt av, fikk Instagram konto og strikket så mye at ungene hadde for år fremover :hilarious: har hatt pause i halvannet år nå, men plukker nok opp pinnene så snart vi passerer uke 12:Heartbigred

Jeg elsker å strikke, og jeg har så lyst til å gå amok i garnbutikken så jeg kan strikke både babytepper, hentesett og små søte plagg!

Noen andre som strikker eller hekler? :)
Det kribler i fingrene etter å begynne :) starter med et pledd i en nøytral farge først tror jeg :dummy::dummy1:

For dem som kan det ja :p Har ikke strikka siden jeg var 9, og da gikk det heller ikke så bra. :p
Jeg lærte meg å strikke og hekle fra Internett uten noe forkunnskaper. Bella coco feks har veldig bra tutorials på hekling på YouTube, på engelsk da :)

Jaaa jeg elsker å strikke!! Strikke mest til lilkefrøkna, men etter hvert så skal jeg i gang med babytøy!

Jeg strikker litt nå og da. Tiden strekker ikke helt til nå, men på slutten av sist permisjonstid og da jeg var sykmeldt før jul, ble det mye strikking. Love it ❤️ Har ikke turt å strikke noe til spira enda. Venter nok til det er litt tryggere. :)

Back
Topp