Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg strikker har bestilt garn så jeg kan begynne på babyteppe
Har masse garn liggende selv, men uff, ville ha en ny farge hahahaÅh, så gøy! Jeg hadde en pose med deilig garn fra Dale liggende så jeg har begynt på et teppe med Marius-mønster i grått, naturhvitt og grønt eller blått (ikke helt bestemt meg for siste fargen enda)
Jeg lærte meg å strikke da forrige var baby, da delte vi erfaringer og bilder på forumet. Så mye man kan lære gleder meg til å se bilder!
Jeg har så lyst å hekle slik søtt teppe, men jeg aner ikke hvordan og hvor jeg i det hele tatt skal begynne.
For dem som kan det ja Har ikke strikka siden jeg var 9, og da gikk det heller ikke så bra.Dette lærer du deg lett på YouTube
SnikerFor dem som kan det ja Har ikke strikka siden jeg var 9, og da gikk det heller ikke så bra.
Garnstudio.com har allrighte instruksjonsvideoer om du trenger å friske opp littFor dem som kan det ja Har ikke strikka siden jeg var 9, og da gikk det heller ikke så bra.
Det kribler i fingrene etter å begynne starter med et pledd i en nøytral farge først tror jegJeg elsker å strikke, og jeg har så lyst til å gå amok i garnbutikken så jeg kan strikke både babytepper, hentesett og små søte plagg!
Noen andre som strikker eller hekler?
Jeg lærte meg å strikke og hekle fra Internett uten noe forkunnskaper. Bella coco feks har veldig bra tutorials på hekling på YouTube, på engelsk daFor dem som kan det ja Har ikke strikka siden jeg var 9, og da gikk det heller ikke så bra.