flere som springer på do hele tiden????

Allegodetinger3

Glad i forumet
er ganske lei d nå kjenner jeg..akkurat tilbake etter 4 dobesøk på under 1 t. skjønner ikke at d er mulig jeg!!!

hehe har d på samme måte som deg...veldig irriteranes!!hehe..mn mn snart er d over og babyen er hr[:)][:)]

Jada..Har det sånn her også. Lurer noen ganger på om jeg bare innbiller meg det, men gjør ikke det altså! =) Så får fortsette doflyingen et par uker til :)

heh samme her!! her om dagen hadde jeg vært så masse på do at jeg turte nesten ikke å tørke meg etterpå[&:]..lenge leve aloevera gele...!!!!!
skulle tro jeg hadde fått den verste soppinfekjsjonen,men neida..hadde bare et litt for hardt/grovt dopapir[8|]

og så kommer det jo så utrolig mye av gangen... nooot følelsen av å måtte skikkelig på do en million ganger, så kommer det to dråper...grrr

ORIGINAL: aprilbarn

jepp! Kjenner til den!! Og må springe opp og ned trappa for å gå på do, og det er jo veldig godt med bekkenløsning og nedpress [:@] føles ikke verdt trappegåinga når det kommer 2 dråper!

akkurat som jeg skulle skrevet det

ORIGINAL: termin april

hehe har d på samme måte som deg...veldig irriteranes!!hehe..mn mn snart er d over og babyen er hr[:)][:)]

Sammen her.

jupp tror snuppa synes det er gøy å dytte på blæra mi. sukk
får jo god trappe trening da

ORIGINAL: Tingeling!

Jada..Har det sånn her også. Lurer noen ganger på om jeg bare innbiller meg det, men gjør ikke det altså! =) Så får fortsette doflyingen et par uker til :)

Har det slik om natta!! Om dagen har jeg måtte dratt på do .. men det har ikke kommet mer enn ett par dråper... Var hos lege i går og fikk vite at jeg har UVI.. Driiit!!![:@]

ORIGINAL: Chixy

ORIGINAL: EEM

Jeg har flytta inn på do jeg [:D]

Hehehe...fantastisk ide!!!

tror jeg snart er innflytta:P

Her har det faktisk blitt bedre. Nå kommer det ut en del hver gang jeg tisser. Før kunne det komme bare noen dråper.

ORIGINAL: Nnem

Her har det faktisk blitt bedre. Nå kommer det ut en del hver gang jeg tisser. Før kunne det komme bare noen dråper.

Sånn hadde jeg det også, men nå denne uka er jeg tilbake på det der med 2 dråper! [:'(]

springe på do eg trur faktisk eg kunne bare hatt budd på do[8D]

Jepp,KONSTANT!!!!! -begynner å bli lei det nå...

Back
Topp