Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg spiller et blåseinstrument og lurer på om vi er flere gjør det?
Jeg er spent på hvordan det blir å spille etterhvert, og om nm i mars ryker. Kjenner allerede nå at lungekapasiteten er dårligere..
Jeg merker også at lungekapasiteten er dårligere, men jeg har tenkt til å holde på så lenge det lar seg gjøre. Marsjsesongen blir nok droppet, men målet er å få med seg en stor konsert i juni - selv om jeg er redd for at magen kanskje blir i veien. Jeg får spørre om jeg kan vikariere på klokkespill eller noe
Så moro at vi iallefall er to her inne ja, tydelig dette med luften. Jeg spiller et instrument hvor jeg får mye trykk i hodet, så jeg må se hvor lenge jeg orker tror jeg konsert i juni er jo ganske sent, men hvis formen er god går vel det bra[emoji16]
Hehe, så gøy at vi er flere som spiller blåseinstrument! Håper at jeg holder så lenge som mulig, men jeg er mye solist og merker at det vanlige "trykket" jeg trenger i magen ikke er der slik som før. Spørs om jeg får roe litt ned fremover. Får noen ganger smerter hvis jeg gir for mye også, merker dere det? Jeg også spiller et instrument hvor jeg må gi mye trykk... spørs om 17.mai ryker i år
Spiller piccolo, og er nødt til å blåse relativt hardt for å nå de høyeste tonene. Og det er jo de det er desidert flest av når man spiller piccolo. Har gått over til tverrfløyte nå i svangerskapet. Blir andpusten fort som få. Kombinert med marsjering ble det alt for mye