Flere som sovner for er godt ord?

mammaa til snart 2

Blir kjent med forumet
Hei alle sammen :-) 10 uker på vei med baby nr 2. Jeg går hjemme med minste på 14 mnd. Vi er alene hjemme i uke dagene da min kjære har masse reise jobber. Akkurt nå syntes jeg det er veldig tungt da jeg er utrolig trøtt å sliten om dagen... føler ikke gutten min på 14 mnd har den samme mammaen han har vandt til, åndet gjør litt vondt i hjerte :( jeg vet at dette bare vare en kort periode men herregud, kan ikke huske at jeg var sååå sliten og trøtt sist :o satt å så på TV istad rundt 19:30 plutselig sovnet jeg å våknet nå . Må si det var utrolig deilig med en liten powernap :D trengte egentlig bare å lufte meg litt .

Flere som er slitene/trøtte konstant?

Skriver under... sover fra ca 10 (ja har lagt meg :P) til sju - så jobb hvor jeg nesten sovner på kontoret etter lunsj - hjem, spise middag, powernap ( ;) ) - så våken en time eller to for så å legge seg igjen. Gjør absolutt ingenting annet enn å spise, sove og jobbe om dagen... :sleep011

Jeg har det på samme måte, og har 3 åring, og 1 åring som trenger meg.
Prøver, og hvile meg litt når 1 åringen sover, og 3 åringen slapper av inntil meg på sofaen vær dag runt kl.11 Bare for, og holde ut resten av dagen. Ser frem til at det skal bli bedre så jeg kan fortsette og gå i åpen barnehage. Nå orker jeg virkelig ingenting sånt :(

Jeg var ganske trøtt rundt uke 6, så ble det bedre. Bikker i dag 11 uker, og den siste uka har jeg vært så enormt trøtt, spesielt på morgenen og kvelden. Så søvnbehovet driver nok og endrer seg :)

Jeg har det ikke sånn denne gangen, men i fjor høst (forrige svangerskap) så var jeg vel komatøs mellom september og desember ca. :p Ikke like sliten og trøtt denne gangen, men trenger mer søvn enn vanlig. Kom meg ikke opp til rett tid i dag da jeg sovna litt for seint, så hurra for flexitid.

Jeg tror egentlig ikke at jeg gjorde noe annet enn å sove og jobbe mellom uke 6 og 11/12. Svært økonomisk gunstig om ikke annet ;-) Men nå (12+2) merker jeg at energinivået øker. Har vært våken til kl 23 de siste kveldene, og er meeeget stolt av meg selv! :)

Er veldig opp og ned med meg. Noen dager vil jeg bare sove andre er bedre, men å kjøre bil er blitt kjempe slitsomt. Er ikke langt å kjøre til og fra jobb, men hver dag denne uka har jeg stoppet etter 15 min og gått ut av bilen for jeg er redd for å bli så trøtt at jeg kan sovne. Nå legger jeg om arbeidstiden litt og tar bussen fremover, for å kjøre orker jeg ikke. Håper som Piffin skriver at det blir bedre etter 12. uke, 1,5 uke igjen.

Back
Topp