Flere som sover og sover og sover?

Baby#3

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
Desemberskattene 2014
Jeg la meg for to timer siden, og har sovet til nå. (Ble vekket av tlf :P )
Og nå har jeg planer om å fortsette og sove til i morgen tidlig :D
Jeg er rett og slett helt tom for energi, og trenger gjerne 12 timers søvn i døgnet... Noe som er litt vanskelig å få til med to barn :P

Har det samme her ;) Trodde virkelig ikke det var mulig å bli så trøtt. Sliter med lavt energi-nivå, følelsen av å ville svime av dersom jeg prøver å presse meg til å gjøre noe særlig, kjenner tolmodigheten min med en trassig 3 åring heller ikke er på sitt beste :p

Jeg har hatt et par dager med mer energi, men idag var jeg igjen knekt etter jobb... Sovnet på sofa istad... Og nå har jeg lagt meg igjen;)

Hadde jeg hatt mulighet, så hadde jeg sovet mye! Men det går ikke :( blææ :)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Jeg ble sendt hjem fra jobb i dag fordi jeg sovna... over tastaturet...
Så da må jeg nok få meg en legetime i morgen for å finne ut hva jeg kan gjøre for å unngå sånne ting i framtida :P

Så da må jeg nok få meg en legetime i morgen for å finne ut hva jeg kan gjøre for å unngå sånne ting i framtida :p

Uffameg :sleep011 Stakkars deg ;)

Uffameg :sleep011 Stakkars deg ;)

Litt kleint, siden jeg ikke har annonsert noe som helst på jobb enda.
Men heldigvis for meg er jeg allergisk mot dyr og støv, så når jeg snufsa og øynene rant som fosser når jeg bråvåkna, trodde alle at jeg har fått influensa. Jeg nekta ikke for å si det sånn ;)

Nettopp våkna av "middagsduppen" Den varte i tre timer!!! Går å legger meg igjen nå, bah.

Jeg sover også mye, men pga studier og barn, er det mest på kvelden på sofaen, og så videre i sengen etterhvert....:)

Jeg har vært trett lenge! Legger meg gjerne klokken 21 ;)

Jeg begynte med phenergan pga svangerskapskvalme i uke 6. Har liksom aldri turt å slutte, ettersom jeg ble ganske bra av den :) Men lurte litt på om mine lave energinivå kom av denne medisinen. Jeg slutta på phenergan for 3 dager siden og har det mye bedre OG er ikke kvalm :) Fortsatt kveldstrett, men har iallefall mer overskudd på dagen :)

jeg er veldig mye trøtt og sliten og har ekstremt lavt energinivå, kan sove litt på dagen nå som jeg er sykemeldt, men må begrense dagsovingen for uansett hvor trøtt og sliten jeg er sliter jeg med å sovne på kvelden om jeg har sovet på dagen, slik har jeg alltid vært, sliter litt med søvnproblemer.
slitsomt nå som jeg er så utmattet da, er liksom aldri uthvilt og på ettermiddagen må jeg jo være delvis tilstede hvertfall pga 2 åringen, selv om mye nå faller på sambo.

Så da må jeg nok få meg en legetime i morgen for å finne ut hva jeg kan gjøre for å unngå sånne ting i framtida :p

Har sovnet foran pc-skjermen to-tre ganger. Men ble heldigvis ikke catcha :P Våknet av meg selv etter et par minutter, og gikk meg en tur på kjøkkenet, ordnet meg te og fikk opp blodsukkeret. Gah! Helt utrolig at det er mulig :sleep011

I går sovnet jeg på sofaen kl. 19.30, våknet kl. 21.00, lå og pratet med samboeren et kvarters tid, så gikk jeg og la meg! Og det var min mandagskveld liksom! Haha!

Jeg gikk å la meg kl 10 søndag kveld, og sto opp kl 7:30 i går. Leverte Ovedie i bhg og gikk dro på UL. Etter UL sov jeg på sofan i 3 timer og gikk å la meg kl 10 igjen.. Hadde kl på 07:30 i dag også ofr å levere i bhg men komm eg ikke opp før en time sendere og ligger nå å dupper på sofan igjen.. aaagh..

Ja, idag har jeg sovet nesten hele dagen.. skikkelig trøtt også kvalm i tillegg :(

Kjennere at jeg er utrolig trøtt og energi nivået er lik null.. men er ikke så mye tid til å sove dessverre:(

Jeg også! Dette går bare ikke, passer dårlig med familie og hus når man skal være så trøtt...

Jeg må finne senga snart hvis jeg skal ha sjans til å komme meg opp i morgen ;)

Er sinnsykt trøtt og har null energi, men er ikke så aktuelt med hviling på dagtid da jeg er i permisjon med en aktiv 1-åring. Kan ikke sove på kvelden for da får jeg ikke sove om natten :(

Back
Topp