Flere som sover mye ?

MissOddsteen

Forumet er livet
Sensommerbarna 2016
Føler dagene mine går slik sovner på sofaen ca kl 21, (jeg og mannen får aldri sett en film )går og legger meg i sengen ca 23 våkner 06.30 ordner barna og meg selv. Leverer barna drar hjem sover i 2-3 timer , ordner det jeg må. Middag henter barna og legger de 19-20 sovner igjen 21. Og jeg er fortsatt trøtt :p Dette er jo de dagene jeg ikke jobber når jeg jobber er jeg nesten dø når jeg komme hjem fra jobb. Pluss at denne kvalmen stillner så og si aldri ... klager ikke altså er bare veldig trøtt haha :p

Mannen sier jeg har svangerskapet utmattelsens syndrom :p
 
Jeg sover MYE!! Klarte ikke komme opp av senga før 10.30 i dag(hadde fri), la meg kl 21.30 i går :o
Sovner lett på sofaen en gang på ettermiddagen også :)
 
Jeg er også trøtt. Helt umenneskelig. Idag var det så ille på jobb at jeg mistet konsentrasjonen. Jeg måtte bare fokusere på å holde meg våken. Jeg syns det er helt forferdelig og veldig slitsomt...
Tors- fredag forrige uke sov jeg i 18 timer....
 
Jeg sover ikke mer enn tidligere men er mye mer sliten og trøtt. Vanskelig å stå opp for tiden... Og kveldene tilbringes i sofaen.
 
Jeg dro jeg en time tidligere i dag, måtte sove!! Sov i 1,5t. Nå gleder jeg meg til å legge meg igjen. Huff!
 
Jeg har ikke barn fra før så jeg har tid til å sove. Er ikke oppe lenger enn 12 timer og kan også sove i 12-13 timer og slik går no dagan :p veldig slitsomt.
 
Du er ikkje aleine!! Nå er klokka 19.00 og eg er allerede i seng:P God natt... zzZzz
 
Du er ikke alene! :) gleder meg til jeg føler jeg kan gå å legge meg!
 
Sover ikke så mye, men er så trøtt! ZzZz Sover dårlig om nettene også da. Det kan ha noe å si :)
 
Ja sover masse. Legger meg senest 21 om jeg skal tidlig på jobb (kl 6). Sovner på sofaen etter jobb og sånn går dagene. Forrige helg sov jeg fra 24-10, også måtte jeg sove på sofaen på ettermiddagen.
Går i konstant tåke:bored:
 
Jeg synes jeg sover altfor mye, men føler at jeg er mindre kvalm om jeg får nok søvn.
I går sovnet jeg på sofaen kl. 18.00 :confused: Klarte til slutt å våkne kl. 23.00. Men når jeg skulle legge meg en time etterpå fikk jeg ikke sove selv om jeg var veldig trøtt. Sovnet kl. 03.00 og opp igjen 5.45. Det blir jo ikke så veldig mye søvn, men det blir jo ikke noe kveld heller.:(
 
Ja jeg sover mer enn ellers, og kunne sovet enda mer også tror jeg. Legger meg i 10-tiden, og er trøtt som en strømpe når klokka ringer 06:00. Fryktelig tungt å komme seg opp. Det var sånn forrige gang også, men da var det litt lettere å ta det rolig. Da hadde jeg jo ikke en barnehagelogistikk å forholde meg til.

Sist ble det veldig mye bedre i 2. trimester, så håper på det denne gangen også, I februar blir det bedre :). Og utover i februar går det mot lysere tider også, noe som helt sikkert også kommer til å hjelpe :)
 
Får aldri til å sove på dagen ellers, men nå! Ikke noe problem. Må ta tablett hver 8. time da, og da må jeg liksom stå opp. går ofte og legger meg igjen da :-)
 
Back
Topp