Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hei.
Nå er jeg snart i uke 26 Lurte på om det er flere som meg her inne... Noen som sover hele natten, uten å måtte stå opp å natta å tisse? Jeg sover gjerne 8-10 timer i strekk uten å måtte på toalettet.
Jeg er 28 uker og gjort det hele veien ! Sover til jeg våkner, da må jeg på do! Jeg sover faktisk bedre og dypere jeg nå enn jeg har gjort til vanlig!så det er bare å nyte og sette pris på
Det er lenge siden jeg sov igjennom... Må på do 5-10 i løpet av natten og våkner også hver gang jeg må snu meg. Er tungt og vondt å snu meg hver gang. Så gleder meg til hun er ute
Å så heldig dere som sover gjennom natten,drøøøøøm
Jeg er oppe mellom 2-3 ganger om natten for og gå på do, våkner hver time for og snu meg..verker så i rygggen så trenger og skifte stilling ofte..
Jeg sover faktisk lenger enn til vanlig uten å måtte stå opp og tisse . Blir helt sjokkert når klokka passerer halv 9, for så å stå opp litt med veslemor på 3 år som ikke maser før det om frokost, og i dag måtte jeg til og med legge meg igjen litt etter frokost, og sov fram til halv 12...
Jeg våkner kanskje et par ganger og skjønner til slutt at jeg har ligget på rygg en stund. Kjenner jo at jeg er ekstra øm nede i ryggen når jeg har det, og noen ganger numne armer, så har begynt å tenke litt på den Vena Cava-saken. Tror det er det jeg våkner av, og jeg blir litt stressa av å ikke vite hvor lenge jeg faktisk har ligget sånn. Snur meg rundt til en side og håper på å ligge slik resten av natten..!
Det hørtes deilig ut! Her er jeg våken mange timer hver natt... Sover som regler i rundt 3 timer etter jeg har lagt meg, så våkner jeg må på do, og får ikke sove igjen. Så da sitter jeg oppe 2-3 timer...
Sniker litt her fra mars. Da jeg var rundt uke 26 kunne jeg fint sove hele natta uten å måtte stå opp, er når jeg klm over uke 30 at jeg ikke klarte det lengere.