flere som sover dårlig?

paprika

Gift med forumet
Julibarna2014
sliter med nattesøvnen...våkner titt og ofte helt uten grunn.. og når jeg sover så sover jeg ikke noe godt..husker jeg slet med det samme sist... var dautrøtt hele dagen og kvelden, men sov like dårlig på natten..

flere som har det slik?

Nei ikke enda, sover som en stein og er heller motsatt. Føler meg helt bevisstløs hver morgen [&:]

heeelt normalt.. er trøtt heeele tiden og gjesper i ett sett.. sover middag, og dårlig nattesøvn..ligger å vrir meg hele natta..

Hadde eit par dagar etter testen med maks fire timar søvn men no så sove eg hele natta. Satse på at det gir seg snart og at du får sove godt[:)][:)]

får håpe det snur snart... kjenner jeg gleder meg til søndag nå [:)] da skal jeg soooooove! skalskalskal!!

ORIGINAL: Tussa og Sofie

Nei ikke enda, sover som en stein og er heller motsatt. Føler meg helt bevisstløs hver morgen [&:]

Så det er ikke bare meg? De siste par ukene har jeg stort sett våknet etter seks timer, noe jeg aldri har vært plaget med tidligere. Snakk om irriterende! I det siste har jeg ihvertfall klart å sovne igjen, så det kommer seg.

jeg sover som en sten når jeg sover men våkner alltid i 7- 7.30 tiden.. samme om jeg la meg kl 23 eller 02 liksom..
også noen netter der jeg våkner maaange ganger.. våkner med engang jeg ruller på magen.. hehe.. AU boobisene mine [8|]

Huff ja...sover dårlig og våkner av kvalmen i halv 5-5 tiden, slitsomt! Er så trøtt men kvalmen er ikke akkurat noe å sovne av igjen[:'(]

ORIGINAL: Tussa og Sofie

sign.[:o]

Back
Topp