Flere som sover dårlig?

Snuppa81

Elsker forumet
Desemberlykke 2018
Sovner fort, men våkner av kvalme så si hele natten, spiser litt blir bedre. Så sovner jeg fort, men våkner igjen.

Drømmer mye stresser i søvne. Dette er mest mellom 01-05..

Blir så sliten av det.

Noen andre? :happy:

Jaa! Jeg kan sovne ca 23-00. Våkner igjen kl 01 og er dødskvalm, ligger da til rundt kl 04 før jeg tar en postafen (reisesyketablett etter avtale med legen) og sovner. Blir ikke skikkelig bra og meg selv igjen før ettermiddagen. Men må være nøye med å spise nesten hele tiden. En liten skive/yoghurt/frukt hver time for å holde kvalmen i sjakk. Drømmer også veldig mye og våkner av svette i tillegg til kvalmen. :-(

Jaa! Jeg kan sovne ca 23-00. Våkner igjen kl 01 og er dødskvalm, ligger da til rundt kl 04 før jeg tar en postafen (reisesyketablett etter avtale med legen) og sovner. Blir ikke skikkelig bra og meg selv igjen før ettermiddagen. Men må være nøye med å spise nesten hele tiden. En liten skive/yoghurt/frukt hver time for å holde kvalmen i sjakk. Drømmer også veldig mye og våkner av svette i tillegg til kvalmen. :-(

Er slitsomt ja, her også spiser noe hver time, halvannen.

Har så rar smak I munn så pusser tennene litt mer og.

Hvor langt er du på vei? Jeg er 6+3 og håper at kvalmen blir bedre på sikt

Er slitsomt ja, her også spiser noe hver time, halvannen.

Har så rar smak I munn så pusser tennene litt mer og.

Hvor langt er du på vei? Jeg er 6+3 og håper at kvalmen blir bedre på sikt

Jeg er 5+4 og håper morgenkvalme og søvnen blir bedre snart. Kan ta den tabletten med god effekt, men vil ikke gjøre det for ofte! Har faktisk ikke fått rar smak i munnen, men hører det er mange som sier de får det!:-)

Jeg er 7+5 og sover helt utrolig dårlig! Har hyppige oppvåkninger og ligger for det meste og kaster meg rundt (finner liksom ingen komfortabel stilling å ligge i). I tillegg flyr jeg inn og ut av do, da det sprenger noe voldsomt på blæra! :(

Våkner mye av kvalme, men klarer heldigvis å sovne igjen!

Sover dårlig fra før! Har alltid en oppvåkning ca kl 03 på natta og bruker hvert fall en time på å sovne igjen! Våkner ofte av at jeg må på do, er varm eller har vondt [emoji85]
Nå har jeg bihulebetennelse i tillegg, så kan ikke si noe annet enn at det er lite søvn på meg [emoji20]

Jeg kan ha helt søvnløse netter innimellom! Men har lært at jeg kan unngå det ved å unngå en del ting etter kl 16. Som kaffe, Pepsi sjokolade og generelt mye sukker. Tåler det tydeligvis særs dårlig når jeg går gravid. Då ligger eg bare lys våken selv om eg er dau trøtt.

Samme som dere, men jeg er ikke kvalm,... er bare litt uggen om morran

Jepp! Sover tildels veldig urolig. Kan gå på do tre ganger på en time, synes det er varmt, selv om vindu er på vidt gap, og er generelt utrolig i kroppen selv om jeg er trøtt. Utrolig irriterende. Verst tidlig på natta.
Heldigvis ikke noe kvalme enda. Bank i bordet, 6+1 kom den nemlig sist, og der er jeg nå...

Back
Topp