Flere som småblør?

Høsteple

Elsker forumet
Himmelbarn
Åh det er så frustrerende!

Jeg er bare 11 dpo og alt for tidlig for mensen uansett, men våknet til litt blod i dag så ingenting frem til nå igjen, da det er litt på papiret.

Har vært gravid en del ganger før og har alltid slitt med litt spotting, går derfor på østrogen nå som et tiltak, men tydelig at det ikke hjelper.

Har enda fin stigning på testene så håper veldig at det er uskyldig, selv om jeg prøver å være forberedt på at det kan være en kjemisk på gang....

Edit: Jeg går jo på så mye medisiner, blant annet blodfortynnende og vitamin e som også er blodfortynnende, så det kan være derfor jeg blør. Det er klart blod, ikke typ slimhinnerester, heldigvis.

Flere som har blødd litt? :(

Ikke denne gangen foreløpig, men med storesøster blødde jeg litt fra ca 11-12 dpo til uke 7-8. Gikk da på blodfortynnende, progesteron og prednisolon.

God klem ❤️

Jeg hadde en bitteliten blødning for et par dager siden. Var kun litt rosa på papiret og så kom det brunt sammen med Cyclogest utover dagen før det ble borte igjen. Vi får jo veldig skjøre slimhinner av alle de medisinene også. Jeg går ikke på blodfortynnende, men tipper jeg hadde blødd mer om jeg gjorde det.

Jeg hadde en bitteliten blødning for et par dager siden. Var kun litt rosa på papiret og så kom det brunt sammen med Cyclogest utover dagen før det ble borte igjen. Vi får jo veldig skjøre slimhinner av alle de medisinene også. Jeg går ikke på blodfortynnende, men tipper jeg hadde blødd mer om jeg gjorde det.
Takk for at du deler! Sorry tmi, jeg tar cyclogest i rompa fordi det søler så mye mindre, men antar at effekten det har på slimhinnene er vilkårlig ua sett hvor den blir satt... :dontknow

Jeg blødde med første mann 3 dager på rad ca fra 11-15 dpo. Og en gang Til i uke 8. men begge deler var helt ufarlige. Han er snart 5 år så det trenger ikke å være noe :)

Jeg blør ved samleie eller om jeg er forsinket med progresteron. Men jeg blødde også sist og det endte i SA. Omtrent det samme nå men alt vel så langt ❤️

Ja, dessverre.. Men bare bittelitt, håper det er uskyldig :)

Back
Topp