flere som sliter...

sstine

Elsker forumet
Melissa gulper noe voldsomt etter at hun har fått mat. ikke hver gang,men gjerne flere ganger om dagen.
er det flere som har gulpeunger her hehe...
var og veide henne på mandag,helsesøster var ikke helt fornøyd med vekten hennes,så skal tilbake til mandag igjen.
blir litt nervøs av det her,men er vel sånn at enkelte uker legger de mer på seg enn andre.
håper det går bedre til mandag igjen,at hun leggerr fint på seg.
vel godt å få det ut hehe

håper gulpingen slutter snart

Nei, Petter gulper bare hvis jeg legger han fra meg uten at han har fått opp rapen. Men jeg har ei venninne som har gulpebaby nr to nå, og hennes barn har gulpet MYE etter hvert måltid. Og det hun sier, er at du venner deg til det. Etterhvert tenker du ikke mer over det, men tar de forhåndsreglene du må. [;)] Hun har alltid smekke på babyen, og gulpekluten er alltid parat. [:)] Jenta hennes er god og rund i hvertfall, så gulping trenger ikke å bety tynne babyer. Håper jenta di har lagt på seg tilfredsstillende ved neste kontroll da, og at gulpingen avtar litt etterhvert. [:)]

takk det var fint å høre hehe.
jepp her er det gulpe kluter over alt hehe... alltid den i nærheten og med meg ellers er det krise..
får håpe det avtar,og at hun legger på seg ja..
igjen takk

hm, skjønner du blir frustrert av det der...jenta vår gulpet mye etter måltidene her forleden dag, og jeg blir jo kjempebekymret....men ellers gulpes det lite her i heimen. Man må ha litt is i magen ,og ha gulpeklutene tilgjengelig og ta sine forhåndsregler. Håper gulpingen avtar litt etterhvert, og at vekta går seg til[:D] Og det tror jeg nok den gjør, for som Misin sier, så trenger ikke mye gulping å bety tynne barn....tenk bare at babyen din gulper opp overskuddet etter måltidet(du har sikkert selv sittet etter en middag og vært stappa mett, og egentlig ønska at du kunna gulpa opp litt av det for å føle deg litt mindre stappa[:D][:D])

Lykke til videre

tusen takk jenter..
går seg nok til,er bare det at enkelte ganger gulper hun sinnsykt mye...
men men,hjelper jo når  hun blir eldre. er bare litt slitsomt å sjekke henne hele tiden...

Ludvig gulpet nesten ingenting de første ukene, men nå er det ganske mye til tider... Har prøvd å ta ham fra puppen mot slutten, når han bare ligger og småsuger, og det har hjulpet litt, ellers må jeg bare gå med ham til han har fått rapt seg ferdig og gulpa litt. Har hatt litt luftsmerter da, så det kan jo hende det også er noe av grunnen. Men gulping er kjedelig uansett, lukter surt, baby'n blir våt og kald, begynner å hikke... Og plutselig var det ikke flere reine bodyer igjen...  

Back
Topp