Flere som sliter på jobb?

CyanC

Elsker forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberlykke 2016
Føler jeg blir trøttere og trøttere for hver dag. Nå har jeg vært på jobb i en time, og holder på å sovne. La meg tidlig i går også og sov på dagen...

Er redd jeg kommer til å slite når jeg skal på jobb i morgen. Har vært sykmeldt pga i influensa i 2 uker nå. Men tror jeg kommer til å slite litt pga kvalmen og at jeg er så sliten/trøtt :p

Sliter helt enormt :( Konstant kvalm og kaster opp om morningene.. Var oppe store deler i natt med oppkast, så måtte ta min første sykedag i dag.. Og jeg som aldri pleier å være borte fra jobb :(

Jeg er 6+3 i dag og sliter litt, men foreløpig går det noenlunde greit.
Jeg er mest trøtt om kvelden, så det passer jo fint.
Siden 3 dager etter el har jeg vært kvalm/uggen hele dagen hver dag, men har foreløpig klart å ikke kaste opp, selv om det har vært nære på og jeg har måttet puste meg gjennom det flere ganger.
I tillegg til kvalmen er det verste for meg at jeg siden 4 dager etter el har vært plaget med bekkensmerter. I første sv.skap hadde jeg bekkenplager fra uke 14 og helt til fødsel (ks), men nå er det tydeligvis fra starten av.
Det gjør det spesielt vanskelig når jeg også har en aktiv 2-åring som krever mye oppmerksomhet.

Sist var jeg først 50% sykemeldt pga bekkenet fra midten av juni (ks i desember) og 100% fra midten av august. Jeg hadde håpet å kunne jobbe mer i dette svangerskapet, men det ser dårlig ut :(

Jeg sliter også mye på jobb! Med kvalme og trøtthet. Har null energi. Så mye at jeg vurderer å fortelle jobben at jeg er gravid så de har forståelse for at jeg er dårlig. Eller bli sykemeldt. Vanskelig å vite hva man skal gjøre så tidlig! Jeg er bare 6+0 i dag, og ting kan jo fortsatt skje...

Ja. Mest fordi jeg har en voldsom hodepine jeg ikke får bukt med. Og det er ikke bare behagelig når man jobber i barnehage!

Jeg måtte være hjemme fra jobb i dag. Brukt helga på å være kvalm, kaste opp og sove.
Gått ned over 2,6 kg på 6 dager... Prøver å spise så jeg kan komme meg tilbake på jobb, får så dårlig samvittighet av å være hjemme, selvom jeg vet det er nødvendig... Har heldigvis tatt meg ferie hele påska, så da får jeg i hvert fall slappet av i fred:)

Er sykemeldt nå pga influens, hjemme i nesten 3 uker har jeg vært nå. Passe dritt lei men hva kan man gjøre da?
Jeg har tre svangerskap bak meg hvor jeg har vært sykemeldt store deler av svangerskapet, håper jeg skal kunne unngå det men å jobbe som kokk og servitør med kvalm, svangerskapsmigrene og begynnende bekkenløsning kjenner jeg kan bli en utfordring når turist sesongen snart begynner, varmen kommer snikende (er meldt ekstrem varm sommer) og masse folk :p
Say no more :p

Formen min varierer mye fra dag til dag. I dag har jeg vært sliten og uggen og i tillegg har det vært travelt på jobb så i dag er jeg SLITEN!!

Back
Topp