Flere som sliter mer med.....

samaha27

Elsker forumet
halsbrann nå enn før i svangerskapet? Hadde ikke så mye av d før, men nå i d siste har d blitt rimelig verre..Syns jeg går å tar tabletter konstant mot d eller drikker melk..Er helt jævlig til tider..Som regel har jeg ikke fått d før på kvelden m mindre jeg har spist noe eller drukket noe som utløser d, men nå i d siste er d nesten så jeg har d fra jeg står opp og til langt på natt

Kjenner mer til det enn tidligere ja. Men er ikke så hardt "rammet" som det du skriver. Men det har vel en sammenheng med at det blir mindre og mindre plass til magesekken, og alle våre organ, for hver dag som går. Men nå er målstreken i sikte heldigvis! :) Kanskje legen kan gi det noen tabletter som kan lette litt på det?

Blitt bedre her. Trolig fordi magen synker. Den har bare sunket lutt, men ikke droppet helt ned.

Det er veldig opp og ned her. Føler ikke det kan være kosthold. Finner ingen sammenheng liksom. Men det er mer nå enn før. Magesekken presses jo opp.

Sykt slitsomt. Føler ikke gaviscon hjelper særlig heller... :-(

Ikke hatt halsbrann dette svangerskapet i det hele tatt men de siste dagene har det kommet litt. Kommer når jeg spiser sjokolade eller drikker vanlig kaffe (Merker ingenting når jeg drikker den koffeinfrie kaffen min).

Var kjempeplaget i de 3 forrige svangerskapene. Ødela alt følte jeg. Grusomt ubehagelig.

Kjenner det bedre nå en før, men regner med det for seg dersom magen synker, har bare blitt større og ikke synket...:/

Ja, sliter mye mer med det enn tidligere. Men her fungerer Link-tyggisen helt magisk, så holder den i sjakk med det. Gaviscon blir jeg dessverre mer kvalm av :( Merker at det blir verre når jeg bøyer meg mye, så har helt tydelig med størrelsen på magesekk og lite plass å gjøre. Gleder meg til magen synker litt mer så jeg blir kvitt det.

Spiser lovehearts gjevnlig. Da merker jeg ikke noe. Men glemmer jeg dem eller går tom. Så kommer halsbrann snikende! Å den kommer fortere å lettere nå en før.

Åjaaada, omtrent hele tiden. Gjerne kombinert med hikke og oppstøt, mmmh. Yummy :p

Har merket en del i det siste. Har vært såpass lite at love hearts har hjulpet, men gikk til innkjøp av gaviscon i går. Blitt litt verre siste par dagene.

Åh, ja! Magen har sunket veldig i det siste, men jeg synes halsbrannen har blitt ti ganger verre :/

Har faktisk ikke merket det noe særlig før nå. Plutselig har det blitt skikkelig ille. Må på apoteket en tur i morgen :-(

Blitt litt bedre her, sikkert fordi babyen ligger lenger nede og hodet nesten er festa, men jeg er fortsatt avhengig av min daglige pille omeprazol som er gull verdt!

Hadde veldig mye en stund men har de siste dagene reagert på at den er blitt så å si borte! *bank i bordet* men nå er hodet festa og magen sunket så muligens derfor! Er ganske deilig! Håper dere slipper unna snart dere også! Er grusomt med halsbrann!

Jeg spiste pinnekjøtt i går- og fikk tidenes halsbrann..shottet gaviscon flytende hele natta :/ vondt enda..

JA! Noe så veldig og. Men penicillinkuren jeg er på har nok litt av skylden for den

Back
Topp