Flere som sliter med...

TePa

Elsker forumet
.... å faktisk tro på den positive testen? Her testet jeg positivt både i går og idag, men både mannen og jeg sliter litt med å faktisk skjønne at jeg er gravid igjen. Men er vel bare å glede seg over testen og nyte den perioden man faktisk ikke kjenner noe symptom på svangerskapet :)
 
Skjønner deg veldig godt. Her er det ikke det at jeg ikke tror på at jeg er gravid men det å tro at det ender med en frisk, levende baby :-/ 

Hadde en SA i uke 9 og etter det fikk jeg en gutt med alvorlig hjertefeil som døde 8 uker etter fødselen...

Måtte de første 12 ukene fly avgårde...
 
Har tatt 9 sånne billige tester..og en CB test som ble positiv med en gang...så ja :-) har hatt litt problemer med å tro på det... symptomer har jeg allerede begynt med så jeg vet ikke helt jeg...sto å brakk meg i dag tidlig... og jeg som trenger å fornye kontrakten min på jobb :-S ordner seg vel...

Samuels hjertemamma: Høres ut som du har hatt det tøft...så ufattellig trist å høre at du har mistet et barn...kan ikke forestille meg hvor vondt det må være... Gir liksom ingen mening sånt..  
 
Godt det ikke bare er meg :) Høres fryktelig ut det du har vært gjennom Samuels hjertemamma. Kan ikke fatte hvor vondt det må være. Håper alt går godt for deg denne gangen :) Og RAB; du kan nok spare lommeboka for flere tester nå ;) Og det høres ikke noe godt å begynne med kvalme alt nå, satser på det ordner seg med jobb for deg :)
 
Hihi, må le litt av mannen. Han krever digital test før han tror heeelt sikker på at jeg er gravid. Han skjønner ikke at en strek er en strek. Han mener den er for svak ;) (Den er ikke like sterk som kontrollstreken, men den viser godt for å si det slik). Her må vi ha bevis.
 
Back
Topp