Flere som sliter med ved utpust?

I-40420539

Andre møte med forumet
Har i de siste par ukene slitt litt med stikkende/sviende smerter rett på venstresiden av midten på brystet kun ved utpust når jeg går/er i aktivitet. Kjenner ingenting når jeg puster inn eller holder pusten. Smertene er ganske milde og går bort relativ kort tid etter at jeg setter meg/slutter å gå.

Høres jo alltid litt skummelt ut når smerter er lokalisert der, men føles samtidig ikke alvorlig. Noen andre som har hatt noe lignende eller vet hva det kan komme av?​

Det er ikke halsbrann da?
Jeg sliter fryktelig med halsbrann om dagen, svir og sprenger i hele brystet fra mellomgulvet og opp.
Men for min del blir det verre når jeg setter meg, eller legger meg, vanligvis bedre når jeg er oppe å går.. :confused005

Ja, nei kjennes ikke heelt sånn ut, men kan for all del være en variant. Jordmor sa hun ikke var bekymra og at det er så mye rart som skjer og organer som klemmes/presses alle veier så er nok bare noe sånn!

Jeg har slitt med dette flere ganger, også når jeg ikke er gravid, og på meg er det en muskelknute/press på nerve i rygg/skulderblad som stråler fram. Som regel er det noe muskulært med slike smerter sa kiropraktor til meg.

Back
Topp