Flere som sliter med trøtten?

bumpien

Glad i forumet
For det gjør nemlig jeg! VELDIG! Det slet jeg med sist også. Går helt i bomull hele dagen, og det er helt FANTASTISK kaos på jobb om dagen, jeg har ikke tid til lunsj en gang. Spiste to brødskiver på syv minutter i dag også var det bare å hive seg rundt igjen. Så jeg finner ikke rom for å fortelle det til dagligleder så lenge det er som nå, jeg sitter i ledelsen sammen med han og jeg vet at han vil bli fryktelig frustrert om han får vite at jeg er gravid akkurat nå. Blir liksom toppen på isberget. Jeg kjenner humøret er på bånn, jeg bruker meg opp på jobb og er helt ferdig når jeg kommer hjem. Så er det å bruke opp siste smulene til sønnen vår. Og stakkar kjæresten min sitter igjen med å massere føtter som stinker tåfis og sovende kjæreste på sofaen. [8D] Bare 8 uker til det går over! [;)][8D] Har bestilt time til legen til  neste uke. Må få sjekket at det ikke påvirker barnet at jeg stresser så voldsomt. 

ja, sliter veldig med trøtten[X(], kan sove og ligge på sofaen hele tiden om det ikka hadde vært for Emma.
gleder meg til det går over.
skjønner at du ikke vil si noe til sjefen når dere har det så travelt. men viktig å tenke på deg selv om barnet inni magen vettu.
får håpe det blir litt roligere tider fremover i hvert fall[:)]

ja eg og merker det KJEMPE godt... eg likte igrunnen å sove fra før av, men ikke SÅ ekstremt som dette...

kan legge meg t å "kvile" når eg e ferdig på jobb og sove nesten helt rundt t eg ska på jobb igjen :S suuuper sosiale meg for tiden. men orker bare ikkje... det kommer seg nok. ehhee.... bare eg ikkje havner i sovesyken.. hihihi.. huff

jeg også er trøtt hele tiden, når jeg kommer hjem fra jobb funker jeg ikke som menneske, pga av trøtten, men kan jo ikke akkurat legge meg ned å sove heller da siden jeg har en 3åring i huset...de krever jo en god del oppmerksomhet og oppsyn

jeg har begynt de to siste dagene.. Blir ufattelig sliten og trøtt. Synes det er så slitsomt å jobbe turnus da for får jo aldri sovet. Snuppa går ikke i barnehage og vi er oppe 6 og så skal jeg på jobb fra 15-23. Er trøtt kl 15 jeg[8D] Og dagen etter jobber jeg tidlig og begynner 8.... sånn gåt det annenhver dag og jeg får aldri hvilt føler jeg [&:]

Voldsomt trøtt jeg også... Jeg er lærer og har ferie nå, men jeg må ha lillejentavår i bhg. allikevel... Leverte henne kl.8.30 i går, og kl.9.00 sov jeg på sofaen, hehe[8D]

Er nok en del trøttere enn normalt ja. Merker det spesielt når det er mer enn 3 timer siden forrige måltid. Henger nok sammen med blodsukkeret for min del. Når det blir lavt, så blir jeg slapp. Stresser jeg litt da igjen, så blir jeg litt uvel i tillegg. Mellommåltider holder det i sjakk. Det er ikke så mye som skal til for min del. En frukt eller yoghurt er nok.

Ja jeg sovna på jobben i går([&:]), og var ikke så veldig langt unna i dag. Hu jeg satt sammen merka det ikke heldigvis. Det var ikke lenge da. Bare sånn 5- 7 sekunder ellerno, jeg måtte reise meg opp å gjøre noe annet. Fy flate det er sååå ekkelt.

Føler meg dødstrøtt for tia, føles ut som en evig bakrus. Samtidig så søv æ dårlig på natta, må opp å tiss en til to ganger, og æ drømme masse rare greier. Forleden natt drømte æ at æ aborterte, æ satt med fosterposen i handa, så stor som en tennisball, inni var det en liten baby som levde. EKKELT.

Er så trøtt at jeg faktisk blir kvalm av det. Har gjespet i hele dag...har en følelse på at det blir noen tunge uker [:'(]

Er KANONtrøtt......................................

Er kjempe trøtt.....på jobb er jeg litt i min egen verden. Heldigvis er det ganske rolig nå. Etter jobb er det så vidt jeg gidder å lage middag. Lengter etter sofaen. Og legger meg veldig tidlig.
Snart leggetid nå [;)]

Formen er ikke på topp om dagen nei.. Humør og form skifter omtrent hver halvtime, plutselig føler jeg meg sprek, så er jeg helt på bunn og er uvel, trøtt og deppa. Ikke så lett med en 11 måneders tass som krever sitt da, men takk og lov for at sambo har ferie+permisjon i 7 uker nå! [:D]

Var ikke sånn sist gang, for visste ikke at jeg var gravid før jeg var 11-12 uker på vei (dog hadde jeg noen uker med helvetesild og omgangssyke som antageligvis overdøvde symptomene) [8D]

er kanon trøtt jeg og, klarer meg fint på jobb men merker gjespene kommer i 13 tiden, så klarer jeg å holde ut, så rett hjem og sover 1-2 timer på sofaen og når kl er ca 21 da begynner gjespingen igjen og jeg er stuptrøtt. skal se om jeg kan komme meg litt tidlig i seng, men akkurat nå er det vm kamp.

men uff det er et ork å komme seg opp om morningene, pju..bare 2 uker igjen nå til ferie :) får holde ut ..

Sist var jeg også trøtt, det var det som gjorde at jeg oppdaget at jeg var gravid (hadde spiral, så jeg merket det veldig sent). Nå inbiller jeg meg at jeg bare er "psykisk" trøtt, altså at jeg bare innbiller meg at jeg har fryktelig mye symptomer fordi jeg *vet* at jeg er gravid på en måte. Sier til meg selv at jeg må slutte å tulle, at jeg ikke merket noe før minst uke åtte sist gang. Men jeg blir jo ikke akkurat mindre sliten av det [8D] Jeg synes det er fryktelig tidlig å få symptomer. Eller?

Jeg er også så UTROLIG trøtt å kvalm pluss jeg begynner å bli forskjølet.typisk!!! Energien er helt på bånn, og jeg som elsker å trene og ver aktiv! Jeg jobber i nordsjøen å er hjemme på fri nå, å eneste jeg gjør er å sove eller sløve på sofaen dagen lang! off får så dårlig samvittighet! Men satser på at det gir seg om noen uker.. hvist jeg må gå sånn som dette ut hele svangerskapet så blir jeg gal!!hehe

Utrolig trøtt jeg også og får veldig kort lunte når jeg er så sliten. Skulle jobber i dag og i morgen men legen min sykemeldte meg i dag så jeg slipper å gå to dager i strekk. Nå har jeg fri annenhverdag frem til neste helg og det skal gå...håper jeg

Jeg er også utroooolig trøtt!! ZzzzZ!!! Kunne sovet hele dagen!!![&:]

Håper det letter snart!! [:)]

har egentlig ikke merket så mye til verken trøtthet eller kvalme, men i går da jeg kom hjem fra jobb, sov jeg i to og en halv time på sofaen, og la meg alikevel tidlig (stuptrøtt), og grøss, nå er jeg små kvalm, håper det ikke blir verre da[&:]

Back
Topp