Flere som sliter med Sony Ericson?

BlåBobler

Forumet er livet
Mine siste 4 telefoner har vært Sony, disse:

Denne har jeg nå

De har alle hatt samme problem:

*Henger seg opp, så du må ta ut batteriet for å få den til å virke igjen
*Slår seg av uten grunn
*Slår seg av og på igjen av seg selv
*Mister for korte perioder alle navn og bilder (noe som plutselig kommer tilbake igjen)

Jeg er sååå glad i Sony, og vil IKKE ha Nokia. Men nå vurderer jeg om jeg MÅ.,. Har alle sony disse svakhetene?

Jeg har kun hatt problemer med Sony Ericsson... [:@]

ORIGINAL: Skrulletulla

jaa,jeg har akkurat fått ny.. og den slår seg av og på selv og blir helt svart noen ganger.. jæ... irriterende

Jeg har hatt to Nokia telefoner på jobb, og sambo har KUN hatt Nokia (3 forskjellige siden vi ble sammen) Ingen problemer med de.... [8|]

Ja,jeg har hatt mye problemer med Sony. Mye av det samme du sliter med. Nå har jeg en tlf som gir lyd fra seg når det passer den. Irriterende.

JJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAA

Men jeg har c902 da en helvetes dritt telefon men jeg har ikke råd å bytte.... Så synes SE har blitt drastisk dårligere de siste åra...
Men jeg heller klarer helst ikke å kvitte meg med SE så jeg får vel bare skylde meg selv....

Jeg har SE w902 nå og har ikke hatt problemer med den..
Men den jeg hadde tidligere (madonna telefonen med sånn høytalerkule) var helt månn! Der forsvant også bildene i hytt og pine, en dag gikk telefonen av og kom aldri på igjen...

Jeg bruker kun Sony Ericsson, og mine 5-6 siste telefoner har vært det. Har aldri hatt noen problemer med dem, og er storfornøyd.

Du vil alltid finne noen som har hatt problemer med noen telefoner uansett hvilke merke du spør om.

Har hat nærmere 10 sony ericsson, aldri hat det problemet! [;)]

Ja, har hatt mye problemer med de tlf, men den siste sambo hadde, tok vi bare en oppdatering på hjemmesiden og da forsvant alle problemene.

Hadde min inne på service i sommer etter å ha hatt den knappe 2 mnd. Avviste simkortet. Fikk den i retur med beskjed om at når den begynte sånn, var det programvaren som måtte oppgraderes.

Holdt 14 dager så begynte den å avvise minnekortet. Var inne på oppgrdaeringssiden, men fikk da beskjed om at den allerede inneholdt siste oppdatering.

Inn på service igjen.

Nytt minnekort og igjen beskjed om å oppgradere programvaren selv om den skulle begynne igjen.

Har heldigvis holdt etter det.

Jeg har KUN opplevd problemer med SE C702.

Mine telefoner brukes mye, og hardt - de tåler alt og holder lenge :)

Skal legges til at jeg kjøper de solide modellene, altså ikke de som står høyest på fancy lista :)

Har hatt totalt 10-12 Ericsson/Sony Ericsson i min tid. Noen Nokiaer(bare trøbbel), og en Samsung.

SE - ingen over, ingen ved siden :)

Både jeg og gubben har SE og telefonene våre kræsjer hele tiden!! Blir sprø! [:@][:@]

Men jeg elsker SE og kommer ikke til å bytte, men hadde vært kjekt å vite hva jeg kan gjøre for å fikse problemet.

Min søster har slitt med akkurat det du beskriver. Jeg sliter mer med at kontakten til laderen ikke er helt OK, og at jeg mister dekninger stadig vekk. Er veldig skuffet, for jeg slet ikke med noe av dette før mobilen min ble stjålet i sommer, og da jeg fikk den igjen måtte jeg sende det på reprasjon. Etter det har den ikke funket som den skal.

ORIGINAL: mammanina88

Jeg har hatt maange sony`er.. Ingen har vært sånn[:)]

Jepp, både jeg og mannen også. Aldri hatt problemer..

sambo sin begynte forrige uke akkurat som du beskriver. han har nesten helt ny c 902 mobil.. ikke kontakt med minnekortet, mister bilder, kontakter og skrur seg av sånn helt plutselig...

jeg kjøpte w595 rett etter sambo. har ingen problemer med min

ORIGINAL: Lone_mor

ORIGINAL: SanderSabine mamsen

JJJJJJJJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAA

Men jeg har c902 da en helvetes dritt telefon men jeg har ikke råd å bytte.... Så synes SE har blitt drastisk dårligere de siste åra...
Men jeg heller klarer helst ikke å kvitte meg med SE så jeg får vel bare skylde meg selv....

Hva er dritt med den?? kjøpte meg en slik idag, og foreløbig er jeg fornøyd. hatt nokiaN73 før denne, og det var en tålmodighetsprøve.. tregere tlf skal du lete lenge etter..

Akkurat de problemene bobla nevner i øverste innlegg...
Den er ikke helt god å det er den første SE tlf jeg har hatt problemer med så jeg blir nok å kjøpe fler av samme merke men aldri samme som den!!!

Liker Sony Ericsson veldig godt, men ble utrolig lei av akkurat de samme problemene!

Har Samsung nummer 3 nå. Utrolig fornøyd, og har aldri vært noe tull [:)]

ORIGINAL: BlåBobler

Mine siste 4 telefoner har vært Sony, disse:

Denne har jeg nå

De har alle hatt samme problem:

*Henger seg opp, så du må ta ut batteriet for å få den til å virke igjen
*Slår seg av uten grunn
*Slår seg av og på igjen av seg selv
*Mister for korte perioder alle navn og bilder (noe som plutselig kommer tilbake igjen)

Jeg er sååå glad i Sony, og vil IKKE ha Nokia. Men nå vurderer jeg om jeg MÅ.,. Har alle sony disse svakhetene?

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Back
Topp