Flere som sliter med smerter i magen?

Ctrl

Gift med forumet
Januar 2017
Julikulene 2020
Jeg er litt usikker på hva jeg skal gjøre eller hva som er normalt. I dag er jeg 8+1, men har slitt med smerter siden festing. Har vært på tidlig UL i uke 6, og hjerte banka på rett plass. Skal på ny tul i morgen.

Greia er at jeg får ikke sove om natta fordi det er ubehagelig å ligge. Våkner 10-15 ganger på en "god" natt. Får ikke vært aktiv, og det gjør at jeg vegrer meg for å spise. Føles nesten som om noen har sydd inn en stein på størrelse med en grapefrukt i livmoren min for å sammenlikne det med noe. Men finner liksom ingen smerte når jeg trykker på området. Oppblåsthet oppå det hele gjør det ikke bedre. Begynner å bli litt utmattet.

Vet ikke helt om jeg skal kreve henvisning til sykehuset i morgen, eller hva jeg skal. Setter pris på om noen har noen erfaringer å dele <3

Kan ikke du ringe legen din ?
Her er der ivf og jeg hadde mye smerter etter innsett . Da ble det kontroll hos gyn og hos legen min .

Kan ikke du ringe legen din ?
Her er der ivf og jeg hadde mye smerter etter innsett . Da ble det kontroll hos gyn og hos legen min .

IVF her også.. Så vet ikke om det er medisiner som gjør at alt blir forsterka.. Har vært både til legen, legevakt og gyn, men de sier man må bare vente. Men hvor tålmodig skal man være? Hvor går grensa? Blir litt oppgitt.. :(

Fant du ut hva som var galt da?

IVF her også.. Så vet ikke om det er medisiner som gjør at alt blir forsterka.. Har vært både til legen, legevakt og gyn, men de sier man må bare vente. Men hvor tålmodig skal man være? Hvor går grensa? Blir litt oppgitt.. :(

Bruker du lutinus eller crinone? :) da kan det være grunnen til smertene.

Du spør om flere sliter med smerter "ja" er mitt svar. Men jeg håper det er litt "strekke,rigge til;tøye" smerter. Selv om det er til tider mer en feste smerter. Legen mener det kan være en hormonell forklaring. Ikke at jeg forsto hva han mente med det. Kan ikke huske å ha hatt det tidligere...

Nei de fant ikke noe ut, de trodde det var tarmene som kanskje ble litt i ubalanse og Pga Forandring i kroppen. Var også mye oppblåst , og slita med forstoppelse og slitter ennå med det . Nå sliter å tisse Pga forstoppelse og store smerter i endetarmen .
Og når en er gravid så er hormonene helt i gang og det går utover de meste tingene .
Så vi skal gå mye gjennom ( ihvertfall jeg er godt i gang med det fleste :p )

Bruker du lutinus eller crinone? :) da kan det være grunnen til smertene.
Jeg bruker lutinus og har ikke smerter. Står heller ikke i pakningsvedlegget at det gir smerter. Står heller omvendt. Progresteronet gjør musklene mer "myke", så da kjenner man mindre når det strekker.
Jeg har dog veldige smerter i magen, men det er pga luft og forstoppelse:/ aldri hatt såå vondt pga forstoppelse før!

Har du kontakta sykehuset/klinikken du hadde behandlingen hos?? Kan jo være du har blitt overstimulert el. Husker det var en på forumet sist jeg var gravid som slet med noe lignende, etter den type behandling.

Har du kontakta sykehuset/klinikken du hadde behandlingen hos?? Kan jo være du har blitt overstimulert el. Husker det var en på forumet sist jeg var gravid som slet med noe lignende, etter den type behandling.

Jeg har hatt overstimulering før, men det er på grunn av hormonene som får eggene til å vokse. Ingen fare for overstimulering ved fryseforsøk så vidt jeg vet. Men det er jo alltid fare for ubalanse i hormoner uansett..

Det er jo så rart også, for jeg sliter ikke med forstoppelse. Og luftsmerter har jeg jo innimellom, men det er helt annerledes og lenger opp i magen på en måte.. Bør vel ta kontakt med sykehuset.

Jeg sliter også med smerter :( Var på ul i dag, og alt var bra❤️ Men jeg skjønner ikke hva det er som gjør det :( Jeg synes det kjennes ut som menssmerter på en måte, men lege mente at det kunne være fra tarmene (?)

Jeg sliter også med smerter :( Var på ul i dag, og alt var bra❤️ Men jeg skjønner ikke hva det er som gjør det :( Jeg synes det kjennes ut som menssmerter på en måte, men lege mente at det kunne være fra tarmene (?)

Hmm.. Ikke bra. :( Bra at alt sto bra til med lille i det minste ❤️

Back
Topp