Flere som sliter med søvn her?

Ane_Rikke

Glad i forumet
Jeg er trøtt hele dagen, og prøver så godt det lar seg gjøre å ikke sove noe særlig på dagtid i håp om at jeg skal få en ordentlig natts søvn... Men neida.. Er så trøtt at jeg er helt svimeslått når jeg legger meg, men sove? Nei... Sovner til slutt, men våkner sikkert hundre ganger i løpet av natta... Har ikke vondt eller noe sånn, aner ikke hva jeg våkner av heller.
Jeg blir gal! Er jo nesten mer sliten når jeg våkner enn før jeg la meg jo!

Fler som har det sånn?

De siste dagene har jeg våknet hver eneste time hele natten :-/ vet ikke hva det kommer av, er ikke fordi jeg må på do heller. Det er veldig slitsomt, helt enig med deg der :/

Jeg sover først noen timer på kvelden også våkner jeg opp lys våken på natten og ligger våken flere timer å bare ser i taket. Veldig slitsomt når man går på skole og må opp kl 6 hver dag

Sliter veldig med søvnen , eller jeg sover. Men har et og samme mareritt hver eneste natt. Det er et helt sykt mareritt som jeg ikke klarer å tenke meg å være en del av. Men får jo ikke gjort noe med det, sove må jeg jo!

Søvn avler søvn, legge deg ned når du kan. Blås i klokka :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg sliter også med nattesøvnen, men det er fordi det murrer og vokser nedi magen. Det er ikke direkte vondt, men verker litt i området og nedover bena.

Jeg sovner når jeg legger meg, men våkner flere ganger i løpet av natten, og er lys våken.. Og jeg sover ekstremt lett:/

Back
Topp