Flere som sliter med nattesøvnen?

Skjermtrollet

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Januar 2017
❤ Aprilbarna19 ❤
Jeg er straks 12 uker på vei og klarer ikke lenger sove på ryggen :( Synes det er vel tidlig å måtte sove på venstre side. Stuptrøtt, men får ikke sove fordi jeg får vondt i ryggen og blir kvalm av å ligge som vanlig. Andre som sliter med å finne en skikkelig sovestilling? Hva gjør dere for å sove bedre?
 
Sover mye bedre denne gangen enn sist. En toåring som er mye syk og våkner gjør at jeg stupsovner når jeg først legger meg uansett tidvis bekkensmerter.
 
Anbefaler bb-hugme,
 
Jeg sovner greit stort sett, men sliter med å få sove igjen etter doturene på natta. Ikke uvanlig at jeg ligger våken store deler av natta. Og kanskje sovner en time før jeg må opp og på jobb
 
Jeg er veldig trøtt hele døgnet men har problemer med å sove når jeg har alt for mye magesyre som kommer opp og plager. Det blir være om natta.
 
Ja jeg kan ikke sove på magen lenger,noe jeg elsker :( og begynnere å kjenne på ubehaget ved å sove på ryggen, blir uggen av det... veldig tidlig syns jeg
 
Jeg klarer nesten kun sove på venstre side, kvalmen blir helt ekstrem om jeg ligger på andre måter! Men våkner ofte iløpet av natten og da ligger jeg på rygg
 
Drømmer så mye fryktelig!
For tiden er dét den største natteplagen. Det er mindre press på blæra nå.
 
Våkner i 4-5 tiden hver natt og klarer ikke sovne igjen før i halv 8 tiden, jobber nesten alltid fra 9-17 så blir jo helt ødelagt av de timene på morgenkvisten:sleep002
 
Sover vanligvis på siden, men når jeg er gravid sover jeg visst nok best på rygg [emoji848]
 
Sover veldig dårlig for tiden ja. Og hvis jeg våkner så er det veldig vanskelig å sovne igjen. Tar minst en time! Og må opp å tisse som regel i tillegg til at jeg fortsatt nattammer gutten vår. Før sovnet jeg med en gang, utrolig slitsomt at det tar så lang tid nå :P
 
Sover dårlig og drømmer utrolig mye rart! Hjelper ikke hvilken sovestilling, tror rett og slett bare at det går seg til(eller ikke). På Ryggen ligger jeg ikke da det gir meg kynnere(gjorde det med Nr 1 også). Prøver siden med dyna pakka mellom beina, det hjelper litt på. Likevel er det drømmene som plager mest ;)
 
Back
Topp