Flere som sliter med matlysta?

MissC

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2016
FebbisBebbis2021 ❄️
Jeg er ikke noe særlig kvalm, men jeg sliter så innmari med matlysta... Ingenting frister og jeg orker mindre mat enn det jeg vanligvis gjør. Kan bli mett før jeg har spist opp 1 rundstykke... Ikke smaker det noe særlig godt heller. :( Går jo ned i vekt av dette... Noen som har noe tips?

Jepp, har ikke lyst på noen ting. Spiser bare for å spise :o
Ikke kvalm hele dagen, men store deler av den. Gleder meg til matlysten kommer tilbake igjen...

Jeg er helt lik. Ingen matlyst. Ingenting som frister. Og er ikke noe særlig kvalm heller. Kun når det får for lang tid mellom måltidene.
Eneste jeg får i meg på morgenen er brødskive med hardkokt egg. Men må tvinge i meg den..
Også går det greit er å spise frukt.
Gruer meg til middag i dag.. Får tvinge i meg noe.
Snur forhåpentligvis snart :)

Er også veldig sulten, men få ting som frister, og nå som jeg kaster opp flere ganger om dagen tenker jeg på hva det vil smake når det kommer opp igjen. Kunne for eksempel tenke meg makrell i tomat, men med tanke på at det kommer opp igjen har ikke lyst på det lenger :(

Jeg sliter også med matlysten og at jeg blir stapp mett etter å ha spist en halv barneporsjon omtrent. Det er lite som frister og når jeg endelig får satt tenna i noe som faktisk frister orker jeg knapt nok noe. Er kvalm store deler av dagen og det blir verre etter mat, men går jeg for lenge uten mat blir jeg også skikkelig dårlig. Gleder meg til jeg kan få en normal hverdag igjen uten kvalme og litt mer matlyst!

Jeg slet veldig med matlysta forrige svangerskap, og nå er det igang igjen. Har ikke lyst på noe som helst, og har gått ned 2 kg allerede. Er ikke kvalm heller, og kjenner meg ikke sulten, merket bare at jeg blir svimmel når jeg går for lenge uten mat.

Her er det omvendt.. føler jeg må spise HELE tida for å holde kvalmen i sjakk...
Spiser ALT!! Hele tida...
Off, tørr ikke å gå på vekta en gang :(

Null matlyst.. Gått ned nesten 3 kg etter jul. Spydde konstant i to dager i romjula, nå går jeg bare med brekninger og blir sliten av ingenting. Spiser veldig lite men prøver meg på diverse veldig milde mattyper.. :) Pitabrød med isberg og litt kyllingfilet (uten stekeskorpe for det smaker bais) til middag i dag.

Null matlyst her også, men hvis jeg ikke spiser så blir jeg enda mer kvalm enn jeg allerede er... Må tvinge i meg mat! Gleder meg til det går over :-)

Spiser det jeg må for å overleve.. spiste akkurat en mandarin til lunch..

Jeg sliter også med mat lysten . Spiser ikke frokost føl kl 13-14 og det er et eple eller appelsin :(

Har ikke særlig matlyst nei, men plutselig får jeg for meg at jeg har lyst på noe, så mannen har vært i butikken et par ganger hehe.. i skrivende stund er han i kakebutikken på senteret å kjøper gul kake (suksessterte ❤

Har ikke så lyst på noe jeg heller, men må spise for å unngå kvalmen.
Har bare lyst på saltmat.

Jeg er ikke noe særlig kvalm, men jeg sliter så innmari med matlysta... Ingenting frister og jeg orker mindre mat enn det jeg vanligvis gjør. Kan bli mett før jeg har spist opp 1 rundstykke... Ikke smaker det noe særlig godt heller. :( Går jo ned i vekt av dette... Noen som har noe tips?

Akkurat slik er det hos meg også :-o Trodde det ville være motsatt, men nei. Hvor langt er du på vei? Jeg er 8+0 i dag :-)

Back
Topp