Flere som sliter med kynnere?

Engel

Forelsket i forumet

Er i uke 20 på torsdag som kommer. De to siste dagene merker jeg kynnere som er ubehagelige og kjennes relativt godt og ofte.

Husker sist var jeg sykemldt pga bekken, er ikke det denne gang. Men med disse kynnerene er det ikke akkurat noe behagelig.

De tre siste er i tilegg født i uke 37, så vet at kynnerene gjør litt hos meg.

(må ikke ha for mye samleie etter 35 for å si det slik, så slitsomt kjenner jeg:(

Jepp :( Kjempe kjedelig!! Jeg har mye og vonde kynnere og har hatt det siden uke 14 men det var 10 ganger verre med førstemann så jeg krysser fingrene for at jeg slipper unna det verste! Men jeg har en avtale med legen for det en jo som kjent at nr 2 kommer litt fortere og kynnere kan gå over til rier... Men inntil videre fungerer jeg,får bare ikke presse meg for mye og heller fokusere på å slappe av når jeg kan.. Ikke akkurat lett med 100% jobb,en 4 åring og husrenovering men det går.. Storebror kom til termin så jeg tyner kroppen litt til før den sier stopp av seg selv.

Er du i jobb ennå? I såfall,ta en prat med lege evnt jordmor om hva/vis... Det er greit å ha en ``plan`` dersom man er bekymret ;) 
Jeg skal ringe føden dersom kynnerene endrer seg til og bli regelmessig og jeg er redd. Slik at jeg vet for sikkert at ingenting er flatet ut eller åpnet seg.. For så lenge alt er ok,kan man leve som vanlig :) :) Fordelen med kynnere er som regel en kjapp fødsel da... hehe

Vel, de plager meg ikke akkurat, men har mye av dem ja... I motsetning til sist, da jeg ikke hadde i det heletatt (vel, ikke som jeg merket!) 

Men det kan være litt sært ja, særlig hvis det er på morgenen og man har morgenmage i tillegg, da står jo livmoren helt opp av kroppen! Sært ^^ 

Jeg var mye plaget med kynnere både første og andre gangen. Sykemeldt 40% første, og redusert arbeidstid i utgangspunktet andre. Denne gangen er jeg overrasket over at jeg ikke er plaget!!   * hurra*

Kjenner de, men de er sjeldne og absolutt ikke plagsomme!    .... ennå...  ;) Er nå i uke 21, mens ble sykemeldt i uke 20 med førstemann.  

Kan nevnes at med andremann gikk jeg full overtid, med nesten 5 cm opning siste uken. Fikk en kjapp og lett fødsel, så litt fordeler kan man også dra av det!

Jepp, men hadde utrolig mange flere med nr 2. Ikke at det påvirket verken livmorhalsen eller lengden på fødselen. Var 100% sykemeldt den gangen da, fordi tulla kom for tidlig, så kan jo også ha noe med saken å gjøre. De er i hvert fall vonde her, men bekymrer meg i grunn ikke noe særlig. Var de nemlig også med andremann ;)

huff slitsomt med kynnere da!... :S

jeg sliter mye hvis det er en dag jeg er veldig aktiv å går mye.. men ellers lite altså

Om de kan hjelpe til med at han kommer rett før eller til termin, og ikke etter termin, er det ok for meg altså hehe storesøster kom 5 dager over og veide 3840, har absolutt ikke lyst til å gå over og risikere å få en 4 kg + baby! 

Det sies jo at nummer to ofte er større enn nummer en? Og det vil jeg ikke :P 

Jeg jobber 100% som helsefagarbeider, så ikke lett å slappe så mye av:(

Er dette noe en kanskje med tiden blir sykemeldt for?

Kjenner det vannvittig mye faktisk:/

Her vet jeg ikke om nr 2 var større. Tror egentlig ikke det:)

Nr 1 var født en dag før termin og var 3466. Nr 2 er født 3 uker før termin og var 2660, nr 3 født tre uker før termin og var 2619. Nr 4 er født 2 1/2 uke før termin og var 3170 (han skulle blitt størst på sine 4 kg til termin:)

Når det er sagt så er det hun nr 3 som var verst å få ut, enda hun var minst med sine 2619 gr og 45 lang, men jammen var hun den vondeste. Rart egentlig:)

Men de kynnerene er litt ubehagelige i grunn, så liker ikke helt. Har ikke tallet på hvor mange jeg kjenner daglig. Ikke vonde, men det murrer og irriterer, strammer litt og er ømt:/

Sliter litt mer med kynnere denne gangen ja;/

ja, plaga hver dag. Har vært det siden uke 14, og de er verst på kvelden når jeg ikke gjør noe spes....

Back
Topp