Flere som sliter med konsentrasjonen?

Caecilia

Glad i forumet
Oktoberlykke 2019
Jeg har altså blitt så ukonsentrert! Når jeg sitter på jobb så kan jeg jobbe fint fram til en time før lunsj, ca. - men så detter jeg helt ut, og da kan jeg ta meg selv i å sitte å stirre rett ut i lufta.

Sliter med å prestere på jobb, siden jeg etter lunsj bruker mesteparten av tiden til å prøve å få fokuset tilbake igjen. Prøver å være flink til å spise med jevne mellomrom, drikke masse vann, men føler ikke det er noe som hjelper.

Er det noen andre som har det sånn? Er 10+2 og har hatt det sånn de siste ukene.

Jeg glemmer veldig mye, og sier feil hele tiden.

Mener å huske jeg var slik i de forrige svangerskapene også.

Jeg pleier huske det meste, og være ganske oppmerksom, men nå er jeg helt vekke i natten!

Mannen har blitt overrasket noen ganger, får gjerne høre "husker ikke DU det?, du husker jo alt!" :dead:

Jeg har fått skikkelig gullfisk hukommelse. Jeg kan gå tur med hundene. 30min etterpå lurer jeg på om jeg har gått tur. Kan glemme at jeg har spist også. Veldig spent på hvordan dette skal gå på jobb.

Jeg er så og si alltid distré.. haha.. så merker ikke så stor forskjell der. Det eneste er at jeg synes tiden går så ulidelig langsomt. Skal på tidlig ul på fredag, og tenker nesten vare på det, eller noe annet gravidrelatert, hele tiden..

Jeg glemmer veldig mye, og sier feil hele tiden.

Mener å huske jeg var slik i de forrige svangerskapene også.

Jeg pleier huske det meste, og være ganske oppmerksom, men nå er jeg helt vekke i natten!

Mannen har blitt overrasket noen ganger, får gjerne høre "husker ikke DU det?, du husker jo alt!" :dead:

På et vis godt å høre at det ikke er bare hos meg at hjernen har tatt en pause :bag: Rart det blir sånn!
Haha, mannen min begynner å bli oppgitt, og får stort sett høre at: "DET snakket vi jo om i går!?" ...og jeg bare hæææ:oops:

Jeg har fått skikkelig gullfisk hukommelse. Jeg kan gå tur med hundene. 30min etterpå lurer jeg på om jeg har gått tur. Kan glemme at jeg har spist også. Veldig spent på hvordan dette skal gå på jobb.
Huff, jeg skjønner ikke hvorfor det blir sånn :facepalm: Det fungerer veldig dårlig på jobb for min del - er verdens verste vimse! Får håpe det blir bedre hos deg:cat:

Jeg er så og si alltid distré.. haha.. så merker ikke så stor forskjell der. Det eneste er at jeg synes tiden går så ulidelig langsomt. Skal på tidlig ul på fredag, og tenker nesten vare på det, eller noe annet gravidrelatert, hele tiden..
Enig, tiden går kjempesakte. Nå venter ikke jeg på tidlig UL eller noe annet spesielt, bare første ordentlige kontroll hos jordmor. Men føler at tiden står helt stille, og at jeg aldri kommer til å passere den berømte uke 12.
Blir spennende med UL da! :D

Sikkert gravidtåka. Det neste er ammetåka. Forbered deg på en lang periode med surring :P det er så slitsomt å ha det sånn. Sliter med å finne riktige ord også :arghh:

Sikkert gravidtåka. Det neste er ammetåka. Forbered deg på en lang periode med surring :p det er så slitsomt å ha det sånn. Sliter med å finne riktige ord også :arghh:
Husker godt ammetåka fra sist gang! Klarte ikke å følge med i en enkel samtale engang :bag: Men kan ikke huske at jeg var så vimsete når jeg gikk gravid :wideyed:

Enig, tiden går kjempesakte. Nå venter ikke jeg på tidlig UL eller noe annet spesielt, bare første ordentlige kontroll hos jordmor. Men føler at tiden står helt stille, og at jeg aldri kommer til å passere den berømte uke 12.
Blir spennende med UL da! :D
Ja, tiden går veldig sakte når man er i et sånt limboland som vi er nå. Det går jo helst bra dette her, men at det finnes en faktor som tilsier et usikkert utfall gjør at man bare vil passere den 12-ukersgrensa fortest mulig!

Back
Topp