Flere som sliter med innsovning?

EmVee

Glad i forumet
Junilykke 2020 ♡
De siste tre dagene har jeg brukt 4-5 timer på å sovne... slitsomt! Sover godt når først sovner. Sover heller ikke på dagtid. Kroppen er bare urolig. Kjennes ut som jeg har drukket for mye kaffe (selv om det er 6 uker siden jeg drakk det sist)

10+5 i dag! Flere?

Last edited:
Kjenner meg veldig igjen. Godt vi er flere :hilarious: når jeg har sovnet sover jeg veldig lett og drømmer så utrolig mye rart. :rolleyes:

Ja, de siste dagene har jeg ligget urolig flere timer før jeg har klart å sovne. Også har jeg våknet med ei dundrende hodepine pga alt for lite søvn. :wacky:

Sniker fra juli!

yes! Er 10+0 idag og søvn er oppskrytt! Trøtt som en strømpe, men får ikke sove :bag:

Samme her, veldig trøtt, men sliter m å sovne og sover veldig lett..

Her er det motsatt. Sovner lett på kvelden, men våkner og ligger våken halve natta :woot: Ikke må jeg på do, og ligger egentlig heller ikke ubehagelig. Er også helt ekstremt sliten på dagtid :arghh:

Motsatt her også. Sovner fort, men sover lett og våkner mange ganger i løpet av natta. Blir bare liggende å vri meg, sovner igjen, og så våkner jeg på nytt etter kort tid. Er dautrøtt døgnet rundt:dead: 10+2 i dag.

Jeg sovner også greit, men våkner flere ganger på natta, og da tar det tid å sovne igjen. Trøtt hver dag :smiley-angry017

Kjenner meg igjen!

Har du prøvd å søke opp ASMR sleepmeditation? Jeg bruker det hver kveld nå, sovner innen en halvtime :) Sliter uten! Verdt et forsøk? :D

Back
Topp