Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Er så sinnsykt hormonell, i går begynte jeg å diskutere med mannen fordi kompisen hans hadde andre meninger enn meg ang Bhg/skoleåpning, jeg skjelte ut en unggutt fordi han råkjørte. Var ikke sånn i de to andre svangerskapene. Føler meg som en skikkelig grinebiter om dagen, kjenner ikke meg selv igjen Håper det endrer seg når hverdagen så smått kommer tilbake og man får kommet seg på jobb igjen
Humøret er ikke helt som vanlig, men tipper det har litt med isolasjon å gjøre også veldig emosjonell, kortere lunte.. spesielt på sambo, haha! Ovenfor ungene klarer jeg å telle til 10 noen ganger før jeg hever stemmen og blir irritert om de ikke hører etter eller diskuterer på typ legging etc - som de vet er uaktuelt å diskutere om
Nesten litt godt å lese at flere har det slik lell om jeg misunner ingen det humøret her Skikkelig pms her i huset å det er så slitsomt, var ikke slik under forrige svangerskap så håper det gir seg snart