Flere som sliter med hormoner?

Bruker87ri

Flørter med forumet
Er det mange som sliter med hormoner..? Eg er veldig emosjonell, er på mitt verste no så langt i svangerskapet..! Er til å bli gal av.. :/

Huff, er hun så grusom? Litt hormoner er det, men kjenner det er godt å prate med kjæresten min om det meste. Han har som regel gode svar på det jeg lurer på, og om ikke så finner vi ut av det sammen. Prøver å ikke kappe av han hode når jeg blir irritert. Ikke hans feil at jeg er grinete til tider, så stakkarsen holder ut enda så lenge;)

Ja!! Jeg er veldig Hormonell. Går litt opp og ned.... Pluss at jeg har ganske kort lunte iforhold til vanlig :p

Termin 19 Desember 2013

Oh jess.. tårene kommer lett og det samme gjør sinnet, meeen så kan jeg smile og le i neste øyeblikk.. stakkars omgivelser..

Det går opp og ned, og skifter på et sekund. Klarer som oftest å begrense meg "blant folk", men foreldrene mine, søsknene mine og mannen min får se "the real me" når hormonsvingningene er på topp :P

jepp.. "dette kommer til å bli et laaangt år" var det første mannen sa da han hadde vært hjemme en dag og hadde visst at jeg var gravid like lenge.. laughing7

Næsj, nesten ikke hormonell... :P

Uff, stakkar mannen! Han er helt fortvilet over at jeg gråter av alt og ingenting og vet ikke hva godt han kan gjøre for meg.

Back
Topp