Flere som sliter med hormoner i forhold til samboeren/mannen?

_Lykkeliten_

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Junilykke2018
❤ Juliskattene 2018 ❤
Herlighet.. Uansett hva samboer gjør, ikke gjør, sier eller ikke sier så blir jeg bare irritert! Går med en konstant irritasjon i kroppen og er misfornøyd med alt.. Aner ikke hvorfor eller hva jeg skal gjøre med det - følelsen vil ikke forsvinne uansett hva jeg prøver. Er ikke nødvendigvis sånn at jeg er sint eller får hormonutbrudd, men er mer en "himle med øynene" og en ekkel, kvalmende/motbydende følelse i magen. Det er det rareste jeg har vært med på :-S

Sent from my GT-P7500 using BV Forum mobile app

Jeg er konstant irritert på samboeren. Uansett hva han gjør/ ikke gjør, sier og ikke sier, så er det galt. Nå er han på festival i 3 dager og jeg gidder ikke å svare på meldinger og når han ringer :P

Jeg er konstant irritert på samboeren. Uansett hva han gjør/ ikke gjør, sier og ikke sier, så er det galt. Nå er han på festival i 3 dager og jeg gidder ikke å svare på meldinger og når han ringer :P

Huff.. Fælt å si det, men godt at jeg ikke er alene :-P her hjelper det ikke at hele svigerfamilien er her på ferie, og de irriterer jeg meg over når jeg ikke er gravid også :-S Rene koko-huset her om dagen ;-)

Huff.. Fælt å si det, men godt at jeg ikke er alene :p her hjelper det ikke at hele svigerfamilien er her på ferie, og de irriterer jeg meg over når jeg ikke er gravid også :-S Rene koko-huset her om dagen ;-)

Føler meg rett og slett forlatt faktisk, samtidig som det er godt med litt fri da vi er sammen hver eneste dag. Det er bare det at jeg synes det er urettferdig at han kan leve livet og gjøre morsomme ting, og ikke jeg:S Ustabil sa du :P Svigers er noe jeg aldri har hatt så mye til overs for egentlig, så jeg skjønner deg der :)

Føler meg rett og slett forlatt faktisk, samtidig som det er godt med litt fri da vi er sammen hver eneste dag. Det er bare det at jeg synes det er urettferdig at han kan leve livet og gjøre morsomme ting, og ikke jeg:S Ustabil sa du :P Svigers er noe jeg aldri har hatt så mye til overs for egentlig, så jeg skjønner deg der :)

Ja.. Kjenner følelsen. Her virker det bare ikke som han har noen forståelse for hvordan en graviditet påvirker kroppen. Han lovte broren sin at vi skulla dra til et festningsverk fra krigen som ligger høyt oppe i fjellet. Da mente han at han skulle kjøre meg frem, så jeg slapp å gå stien bort dit (du kan velge å gå en skogsvei på et par km, eller kjøre bilveien rundt).. Som om det er gåturen som blir problemet mitt når du uansett må klatre 250-300 trappetrinn/stigetrinn rett opp fjellet for å komme dit :-S skjønner ikke helt hvor antennene hans er, når han ikke tenker på at det vil være et blodslit for meg som knapt klarer å gå en trapp opp når vi er på kjøpesenteret :-P

Jeg har en mann som på endel områder er min rake motsetning. Det vil si, jeg er veldig praktisk anlagt, ser løsninger, gjør ting på en effektiv måte, kan litt om håndtverk og sånt. Han er upraktisk, vimsete og absolutt ikke handy. Dette er noe som til vanlig er småirriterende. Spesielt når ting bytter plass på kjøkkenet og jeg leter overalt etter ting, eller når han skal gjøre noe og ikke gjør det ordentlig. Men lunta mi for når jeg blir irritert og grinete på han er langt lavere nå enn før jeg ble gravid. Jeg tar meg også i å snakke ut frustrasjonen min på han til mamma stadig vekk. Jeg elsker han over alt, og kan ikke tenke meg en annen mann, men de punktene som var irriterende før, har liksom blitt nesten ulevelige nå.

Enda verre er jeg med svigerfar. Svigerfaren min er verdens største dramaqueen og med et stort gudekompleks. Dette har ergret meg siden jeg ble kjent med han, men jeg har bitt det i meg, vært hyggelig og høflig og oppfordret til kontakt. Nå ønsker jeg gubben dit peppern gror. Og det toppet seg for meg da tullingen mente han skulle være med på fødselen! Men han har jeg virkelig fått nulltoleranse for. Jeg er høflig og sånt, men kjenner hele meg freser innvendig når han setter i gang, og de gangene han går for langt (som da er ofte), så biter jeg faktisk tilbake. Noe jeg aldri har gjort før.

Her svinger det værre enn en svinghuske :) Men klarer utrolig nok å bite meg i det meste :) :) Så han slipper altfor mange drittkommentarer og sure oppsyn :)

Biter det som oftest i meg,men tror han merker at jeg er litt "uinteressert" i forhod til ha fordi eg trekker meg unna. Lurer på om det eller hade vært bedre med en skikkelig utblåsning, pratet ut og lagt det bak meg/oss i stedet for å prøve å skjule det, for kjenner at det tapper meg for energi.:-/

Jeg har en mann som på endel områder er min rake motsetning. Det vil si, jeg er veldig praktisk anlagt, ser løsninger, gjør ting på en effektiv måte, kan litt om håndtverk og sånt. Han er upraktisk, vimsete og absolutt ikke handy. Dette er noe som til vanlig er småirriterende. Spesielt når ting bytter plass på kjøkkenet og jeg leter overalt etter ting, eller når han skal gjøre noe og ikke gjør det ordentlig. Men lunta mi for når jeg blir irritert og grinete på han er langt lavere nå enn før jeg ble gravid. Jeg tar meg også i å snakke ut frustrasjonen min på han til mamma stadig vekk. Jeg elsker han over alt, og kan ikke tenke meg en annen mann, men de punktene som var irriterende før, har liksom blitt nesten ulevelige nå.

Enda verre er jeg med svigerfar. Svigerfaren min er verdens største dramaqueen og med et stort gudekompleks. Dette har ergret meg siden jeg ble kjent med han, men jeg har bitt det i meg, vært hyggelig og høflig og oppfordret til kontakt. Nå ønsker jeg gubben dit peppern gror. Og det toppet seg for meg da tullingen mente han skulle være med på fødselen! Men han har jeg virkelig fått nulltoleranse for. Jeg er høflig og sånt, men kjenner hele meg freser innvendig når han setter i gang, og de gangene han går for langt (som da er ofte), så biter jeg faktisk tilbake. Noe jeg aldri har gjort før.

Høres ut som oss på mange måter. Jeg er ganske praktisk og løsningsorientert - er vant til å klare det meste selv.. Samboer er mer upraktisk av seg i enkelte situasjoner, og eier ikke tålmodighet om han begynner å plages. Om han skal skru sammen ren flatpakke fra Ikea, og begynner å plages, så legger han fra seg alt der han står og bare går og gjør noe annet..:-P det takler jeg veldig dårlig nå! Er sånn skikkelig strukturert og organisert av meg, og det har ikke blitt bedre nå i nesting-perioden - haha! ;-)

Forholdet til svigerfaren din høres ut som mitt forhold til svigermor til tider.. Men biter det i meg, for har innsett at vi har HELT ulik oppdragelse, kultur, skikk og bruk.. Men han mente han skulle være med på fødselen!?? Sånn helt seriøst? Haha! Troddd han at han skulle få lov da? :-P

Høres ut som oss på mange måter. Jeg er ganske praktisk og løsningsorientert - er vant til å klare det meste selv.. Samboer er mer upraktisk av seg i enkelte situasjoner, og eier ikke tålmodighet om han begynner å plages. Om han skal skru sammen ren flatpakke fra Ikea, og begynner å plages, så legger han fra seg alt der han står og bare går og gjør noe annet..:p det takler jeg veldig dårlig nå! Er sånn skikkelig strukturert og organisert av meg, og det har ikke blitt bedre nå i nesting-perioden - haha! ;-)

Forholdet til svigerfaren din høres ut som mitt forhold til svigermor til tider.. Men biter det i meg, for har innsett at vi har HELT ulik oppdragelse, kultur, skikk og bruk.. Men han mente han skulle være med på fødselen!?? Sånn helt seriøst? Haha! Troddd han at han skulle få lov da? :p

Flatpakking her er umulig. Han min mister også tålmodigheten, men han går ikke bra det. Han benner, drar, smeller, vrir og ødelegger i stedet. Og jeg har enda i friskt minne den kommoden han skrudde sammen for noen år siden til hobbytingene mine. Ikke en eneste skrue i noen av skuffene, så da jeg dro skuffen for langt ut en gang, så ramlet jo alt sammen... sukk..

Svigerforeldrene mine er tyske, men bor i Norge, så er nok endel forskjell i kultur og sånt her og. Men ja, han mente det seriøst. Siden mamma skal være med, så mente han at de måtte være med også... Han har vel enda ikke helt skjønt at det ikke kommer til å skje.

Hehe, der har jeg blitt litt rar.. merker at av sambo så trenger jeg omsorg og og prate. Mens av alle andre rundt meg , gjerne fremmede som trår feil, ja DE får det!! På butikken i går så så jeg faktisk svart over verdens største fille ting! Haddr handlet en god del, så spør kassa damen som vanlig, pose? Ja takk sier jeg, må nok ha 2! Og hun hamrer to ganger på poseknappen på kassaapparatet.
Så går jeg for og pakke, og somler litt , for jeg hadde med meg minsten og hu krevde oppmerksomhet. Så tror du ikke den frekke dama bak meg i køem, har betalt, så strekker hun seg over den midtdeleren og TAR min pose!!!!!! Haha, daaaaaaaaaa freste jeg! Slang alle varene i en pose, og mumlet/brummet litt høyt i det jeg gikk ut, at jeg hadde faktisk betalt for TO POSER!! :-P *KokO*

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Her er det null sexlyst og lite behov for nærhet. Sambo er ikke så fornøyd nei..... Men det går vel over om et par ¨r, når den nye minien blir mer selvstendig ;)

Flatpakking her er umulig. Han min mister også tålmodigheten, men han går ikke bra det. Han benner, drar, smeller, vrir og ødelegger i stedet. Og jeg har enda i friskt minne den kommoden han skrudde sammen for noen år siden til hobbytingene mine. Ikke en eneste skrue i noen av skuffene, så da jeg dro skuffen for langt ut en gang, så ramlet jo alt sammen... sukk..

Svigerforeldrene mine er tyske, men bor i Norge, så er nok endel forskjell i kultur og sånt her og. Men ja, han mente det seriøst. Siden mamma skal være med, så mente han at de måtte være med også... Han har vel enda ikke helt skjønt at det ikke kommer til å skje.

Hehe.. ser for meg den kommoden uten skruer :-p her ender vi opp med at jeg setter sammen flatpakken selv, eller står over samboer med bruksanvisningen og forteller han i detalj hva han skal gjøre :-p

Kulturforskjeller kan være utrolig utfordrende av og til.. blir fort mange misforståelser, tull og ball :-/ her handler det ofte om grunnprinsipper - f.eks on utdanning er viktig. For meg er det en selvfølge å skaffe seg en god utdanning, men hos svigers har ingen løftet en finger for at barns skulle ha mulighet til å satse litt på skolen. Samboer hadde sagt til svigermor at han ville studere når han var yngre, men det forsto hun ikke poenget med - hvordan skulle han da klare å bidra med penger til husleie hjemme?...

Huff.. blir så frustrert av og til. På mange måter er jeg glad de bor langt borte, så de ikke kan blande seg for mye i barneoppdragelsen når lillemann kommer..

Sendt fra mobilen.

Hehe, der har jeg blitt litt rar.. merker at av sambo så trenger jeg omsorg og og prate. Mens av alle andre rundt meg , gjerne fremmede som trår feil, ja DE får det!! På butikken i går så så jeg faktisk svart over verdens største fille ting! Haddr handlet en god del, så spør kassa damen som vanlig, pose? Ja takk sier jeg, må nok ha 2! Og hun hamrer to ganger på poseknappen på kassaapparatet.
Så går jeg for og pakke, og somler litt , for jeg hadde med meg minsten og hu krevde oppmerksomhet. Så tror du ikke den frekke dama bak meg i køem, har betalt, så strekker hun seg over den midtdeleren og TAR min pose!!!!!! Haha, daaaaaaaaaa freste jeg! Slang alle varene i en pose, og mumlet/brummet litt høyt i det jeg gikk ut, at jeg hadde faktisk betalt for TO POSER!! :-P *KokO*

Haha! Har mine runder ute blant folk også :-p handlet hagemøbler på en butikk for 12 000 kr, men kassadama hadde slått inn feil uten at jeg merket det. Så etterpå at hun hadde slått inn fire stoler for mye, og da hadde jeg betalt 5400 kr for mye.. så ga beskjed om det, og at hun måtte fikse det. Da presterte hun å spørre om det var greit med en tilgodelapp, for hun hadde ikke så nye kontanter i kassa.. en tilgodelapp på 5400 kr i en butikk jeg ikke skal handle i på flere år? :-p ser det ut som jeg er gjort av penger eller? Da fikk den stakkars kassadamen høre det... haha! Måtte komme tilbake rundt stengetid og hente pengene, for da hadde de fylt opp kassa :-P

Sendt fra mobilen.

Her er det null sexlyst og lite behov for nærhet. Sambo er ikke så fornøyd nei..... Men det går vel over om et par ¨r, når den nye minien blir mer selvstendig ;)

Å huff.. to år.. haha! Ser frem til 2015 jeg da :-P

Sendt fra mobilen.

Huff ja... jeg får som regel noen utbrudd til dagen...;) har mye innebygd rasseri i meg som stadig går utover han, fordi han roter, jobber for mye i ferien, sier noe feil osv....stakkars gubbe.... var samme hormonelle bomba når jeg brukte prevensjon før, så d måtte jeg slutte med... kroppen min tåler dårlig ekstra horomner vertfall:/ :)

Huff ja... jeg får som regel noen utbrudd til dagen...;) har mye innebygd rasseri i meg som stadig går utover han, fordi han roter, jobber for mye i ferien, sier noe feil osv....stakkars gubbe.... var samme hormonelle bomba når jeg brukte prevensjon før, så d måtte jeg slutte med... kroppen min tåler dårlig ekstra horomner vertfall:/ :)

Huff ja :-/ hadde vært greit med et utbrudd eller to av og til, men det er denne konstante irriterte følelsen i kroppen som sliter meg helt ut. Er liksom irritert inni meg 24 timer i døgnet.. fah :p

Sendt fra mobilen.

Back
Topp