Flere som sliter med hodepine?

Fuglekassa

Forelsket i forumet
sliter litt med det fra før av også men nå går det ikke en dag uten:(
Er veldig skeptisk til å ta piller som gravid så jeg går rundt med konstant hodepine.
Noen gode råd?
Har lavt blodtrykk og lite jern, vet ikke om det har betydning. Tar jern tilskudd!

Sniker fra mars 19 her. Hadde mye hodepine de første månedene, men det bedret seg utover i andre trimester. Tror det er hormonelt for de fleste.

Jeg sliter med ekstrem migrene i svangerskapet, bruker masse piller (under oppfølgning av lege) da det ikke er noe alternativt å ikke bruke noe.
Har stortsett hodepine 24/7...hender jeg har en dag eller to med opphold.

Jeg sliter med ekstrem migrene i svangerskapet, bruker masse piller (under oppfølgning av lege) da det ikke er noe alternativt å ikke bruke noe.
Har stortsett hodepine 24/7...hender jeg har en dag eller to med opphold.
Jeg sliter med migrene til vanlig, når jeg var gravid med mine to første mistet jeg det helt, samme virker det som jeg har gjort nå med nr 3! Legen sa at man kan få det oftere under graviditet eller man kan miste det helt under graviditet, så jeg føler meg heldig! Vil bare sende deg mange gode klemmer, fordi å ha migrene er så ufattelig vondt!

Jeg har hodepine nesten hver dag, men har bare koblet det mot at det blir mye sofatid når jeg er sykemeldt.

Jeg sliter med migrene til vanlig, når jeg var gravid med mine to første mistet jeg det helt, samme virker det som jeg har gjort nå med nr 3! Legen sa at man kan få det oftere under graviditet eller man kan miste det helt under graviditet, så jeg føler meg heldig! Vil bare sende deg mange gode klemmer, fordi å ha migrene er så ufattelig vondt!
Jeg har det motsatt :p Slet mye med migrene frem til voksen alder, men så ga det seg. Frem til jeg ble gravid, da fikk jeg det tregangen tilbake siste halvdelen. Så nå gruer jeg meg til å komme like langt denne gang :facepalm:

Sniker fra mars 19 her. Hadde mye hodepine de første månedene, men det bedret seg utover i andre trimester. Tror det er hormonelt for de fleste.
Sniker fra april og samme ståa her. Tror det gav seg rundt ordinær ultralyd. Var samme forgje gang og gav seg innen jeg var halvveis da også :)

Jeg sliter med mye hodepine, paracet har hjulpet med å ta vekk toppen av smerten, men går med hodepine heile dagene! Ganske lei av det, fungerer ikke så bra med de smertene! Synes det er godt å få legge seg nedpå med varmepute i nakke:) Går ikke vekk, men er godt der og da!

Slitt litt med hodepine her også, vet ikke helt om det kommer fra bihulene eller fra nakken eller hvor det kommer fra. Men har vært mer tett i nesen i det siste også, uten at jeg er syk på noen annen måte.

Jeg er en av de 1-2 % som får elstrem forverring av migrene i svangerskap. Så invaliderende.

I dag toppa det seg skikkelig altså! Kjente litt på hodepinen bår jeg våknet i dag, så ble det bare verre og verre øyelokkene hovnet opp og jeg greide ikke å ha øynene oppe. Sånn lå jeg k 3 timer før det verste ga seg. Men enda er det så utrolig vondt :( prøvd å tatt paracet men det hjelper ikke

I dag toppa det seg skikkelig altså! Kjente litt på hodepinen bår jeg våknet i dag, så ble det bare verre og verre øyelokkene hovnet opp og jeg greide ikke å ha øynene oppe. Sånn lå jeg k 3 timer før det verste ga seg. Men enda er det så utrolig vondt :( prøvd å tatt paracet men det hjelper ikke

Huff, føler virkelig med deg. utrolig frusterende når ikke engang paracet hjelper.

Jeg har og slitt med hodepine i dag, riktignok ikke så ille som deg kanskje, men kom snikende på slutten av arveidsdagen og har ligget på sofaen hele kvelden etter jobb.

Noen som har noen gode tips til hva som kan hjelpe? eller som har fått noen råd fra legene sine?

Har hatt mye spenningshodepine før, men dette føles litt snnerledes. sitter liksom foran på pannen og dunker en del til tider.

Sliter masse med hodepine:( Sjølv om eg har kutta linsene heilt ut. Men heldigvis ikkje så gale som dere ser eg!:) Det er eg glad for

Huff, føler virkelig med deg. utrolig frusterende når ikke engang paracet hjelper.

Jeg har og slitt med hodepine i dag, riktignok ikke så ille som deg kanskje, men kom snikende på slutten av arveidsdagen og har ligget på sofaen hele kvelden etter jobb.

Noen som har noen gode tips til hva som kan hjelpe? eller som har fått noen råd fra legene sine?

Har hatt mye spenningshodepine før, men dette føles litt snnerledes. sitter liksom foran på pannen og dunker en del til tider.
Prøv varme på nakken.

Hadde ganske mye i første 1-2 trimester med eldste, ble bedre før jeg var halvveis. Så langt har jeg sluppet unna. Her var det bare søvn som hjalp.

Etter nok et «anfall» i går konkluderer jeg med migrene altså. Jeg lå i fosterstilling og gråt. Slo av alle lys men enda var det for lyst! Dette var virkelig ikke gøy, skal ta en telefon til legen i dag

Back
Topp