Flere som sliter med hodepine?

cytoplastma

Betatt av forumet
Januarhula 2014
Selv har jeg hatt konstant hodepine i syv uker nå. Satser på en deltidssykemelding hos legen i morgen men det er jo plagsomt enten man er på jobb eller hjemme... Tips og triks mottas med TAKK! :)

Jeg er ikke no særlig plaget, men har venninner som har hatt vondt i hodet hele svangerskapet, det viste seg dessverre å være et tegn på svangerskapsforgiftning, så det er nok kjempebra at du tar det opp med legen, så h*n følge med videre :)

Slet mye med det i første graviditeten, og i begynnelsen av denne... men har desverre ingen tips.. bare sørg for å få nok søvn, men ikke for mye :) og håper du blir kvitt den snart... er så ubehagelig det der :/

Sent from my U8860 using BV Forum mobile app

Ja! Hadde mye vondt i hodet de første ukene, men nå er det bare en gang i blant. sliter til vanlig med hodepine/migrene, men det har vært ekstra ille under graviditeten.

Har ikke hatt noe særlig hodepine ennå, men sist var jeg veldig plaget etter uke 20 :(

Det er nok ganske så vanlig få hodepine. Har du drukket nok? Mange sliter konstant med hodepine fordi de ikke drikker nok i løpet av dagen. Eller det kan hende at problemene ligger i stressnakke. Da bør man få hjelp av en fysioterapeut/manuelterapeut/kiropraktor til å lokalisere problemet og få behandling.

jeg hadde svangerskapsmigrene sist og ser antydning til det nå og :/

Ble henvist til fysio og sykemeldt 30% frem til ferien så da håper vi det er det som trengst for å bli kvitt plagene :)

Har migrene til vanligt, men har hatt lite hovudverk til no i svangerskapet heldigvis:) Hadde to dager med litt hovudverk fyrste veka etter positiv test og tre dagar på rad etter passert veke 5. Men ikkje fullt så ille som min normale migrene heldigvis. Pass på å drikke masse vatn i løpet av dagen. Det helper godt på og når du er gravid skal du jo drikke ekstra masse. Håper det går seg til og at litt sykemld hjelper på!

Back
Topp