Flere som sliter med halsbrann?

Spire90

Gift med forumet
jentene i juni13
For en uke siden omtrent kom det med halsbrann helt akutt. Plutselig fikk jeg halsbrann av alt. Jeg regner egentlig med at det er fordi det begynner å bli liten plass?

Jeg kan spise bolle, halsbrann.. Brødskive, halsbrann.. middag, halsbrann..
Prøvde meg på noen lovehearts, det pleier å funke, men synes de var så suuure ;)

Slitsomt egentlig. Jeg vil heller kalle det halsising jeg, synes ikke det brenner, men at det iser mer. Men litt ekkelt. Kvalm har jeg vært litt også. Og orker ikke like mye mat som før. Men hørte et rykte om at det gikk over etter fødselen ;)

Jepp har en del halsbrann, men er levlig enda, rekner med det blir værre når babyen blir større, sleit masse med de to andre..

Jepp har en del halsbrann, men er levlig enda, rekner med det blir værre når babyen blir større, sleit masse med de to andre..
Verre :o Håper da ikke det! Jeg har hatt sånn noen ganger at jeg har hostet magesyre.
Da må det mer enn lovehearts til tror jeg om det skulle blitt mye verre ;) Får håpe vi slipper da egentlig.. lov å håpe :P

De sier jo at om en har mye halsbrann så får barnet mye hår:p har strmmt her med de to jeg har, men er jo ikke alle det stemmer for da:p men spennende å se:pImageUploadedByBV Forum1363796354.390907.jpg
ImageUploadedByBV Forum1363796397.289671.jpg

Mine skatt som nyfødte:)

Så nyyydelige bilder, søte bebier!! :) Masse hår ja..

Hehe, hadde ikke hørt den myten jeg, spennende å se om det stemmer! Tror ikke jeg hadde så mye hår, men det kan jo fort komme en hårete liten baby ut ja ;) Er dine fortsatt mørkhårete idag?
Vet om noen babyer som har hatt sort hår som babyer, men som har blitt blonde som eldre.

Jeg er jo lysebrun, barnefaren er blond. Hele min familie er blond omtrent, litt mer blanda på barnefar sin side. Men jeg var mellomlys også da jeg var født tror jeg.

Masse halsbrann. Av alt. Til og med saft. Frukt osv. AaaaLT!! :P

Hadde mye halsbrann med lillemor og, ho hadde ikke masse hår. :)

Så nyyydelige bilder, søte bebier!! :) Masse hår ja..

Hehe, hadde ikke hørt den myten jeg, spennende å se om det stemmer! Tror ikke jeg hadde så mye hår, men det kan jo fort komme en hårete liten baby ut ja ;) Er dine fortsatt mørkhårete idag?
Vet om noen babyer som har hatt sort hår som babyer, men som har blitt blonde som eldre.

Jeg er jo lysebrun, barnefaren er blond. Hele min familie er blond omtrent, litt mer blanda på barnefar sin side. Men jeg var mellomlys også da jeg var født tror jeg.

Junior her hadde svart hår og mørkebrune øyne da han ble født. Nå er han mellomblond og øynene har blitt litt lysere,men fortsatt brune.

Var hun helt skalla, eller hadde hun litt hår? :) Tror jeg må over til mamma og pappa og se på babybilder av meg selv etterpå :D Se hvor mye hår jeg hadde :D

Junior her hadde svart hår og mørkebrune øyne da han ble født. Nå er han mellomblond og øynene har blitt litt lysere,men fortsatt brune.
Høres søt ut :) Har du brune øyne? Alle vi her har blå øyne, blir overrasket om det kommer ut en jente med brune øyne altså ;) Oldefaren har brune øyne, og tantene til samboeren min, men det er rart om det skulle arves helt derfra da.

Nej i dag er begge to blonde:)

er nok ikke alle det stemmer på, men er morsomt å se:p

Nå ble jeg spent på hvor hårete babyen min blir altså, haha! Og om den får sort hår til å begynne med.
Har alltid sett for meg at den er blond ved fødselen av, men det er jo ikke sikkert ;)

Ja, masse halsbrann! Gaviscon er min venn i nøden, og Novalucid i veska når jeg ikke er hjemme!

Hadde masse halsbrann sist og, verst på slutten. Og han kom ut med masse hår!

Og halsbrannen? Den forsvant på fødestua den og! :)

Ja, masse halsbrann! Gaviscon er min venn i nøden, og Novalucid i veska når jeg ikke er hjemme!

Hadde masse halsbrann sist og, verst på slutten. Og han kom ut med masse hår!

Og halsbrannen? Den forsvant på fødestua den og! :)
Bra den forsvant! Puh.. Bare 11 uker igjen.. :)

Så fin!! Kjenner jeg gleder meg til å få enda en baby når jeg ser bilder av disse nydelige babyene

Back
Topp