Flere som sliter med det samme problemet?

MJ-Mamma

Glad i forumet
Er det flere enn bare meg som er så utrolig godteri syk at jeg snart ikke vet hva jeg skal gjøre???
Men det hjelper så utrolig lite så lenge vi ikke eier så mye som ei krone her nå og det begynner å bli tomt for det meste her...
buhuuu[:(] Vet snart ikke hva jeg skal gjøre jeg nå[:(]

det går nokk ned en heldel med det fortia.. prøver på at det ikke skal bli så mye, men det er ikke så lett..[&:]

Nei,det er  forferdelig vanskelig å prøve å unngå å spise for mye av det... vet liksom ikke helt hva jeg skal finne på å putte i munnen som heller ikke er spesielt usunt å spise nå

Det er liksom slik jeg er bestandig når vi ikke har penger og det begynner å bli dårlig med alt her...
Men når vi har penger så er det ikke så ille som det er nå som alt er tomt omtrent her[:)]
Men je goverlever nok i dag også

ja.. sjokolade-kjeks[:)] sånne maryland. ER så godt. Og Mars-sjokoladen[:D]

Stratos,lakris,melkesjokolade,brus,potetgull,popcorn...
mmmmmm....*smatt,smatt*

ja, colaen nevnte jeg ikke. Men den er en vane. Hadde planer om å kutte den ut når jeg ble gravid (eller drikke mye mindre), men neida. Drikker minst like mye. Hadde aldri trodd jeg skulle bli mer avhengig av den..

hehe.. vi kvinnemennesker er noen rare skapninger[:D]

nei, nei. Alle andre er rare skapninger[:)]

Ja,det stemmer det,det var sånn det var ja...[:D]
Bare jeg som glemte meg litt..hehe

Viktig å huske det. Fy deg[:D]

Huff ja idag har virkelig godtersjuka revet tak i meg...skjemmes litt her jeg sitter klarte ikke dy meg....måtte ha potetgull og tortilla dip utblanda i lettrømme [&o] det er så godt

å nam. Det fikk jeg også lyst på[:)] Sender du litt over??

hysj ¨nå... nå kommer jeg ikke tilbake til denne tråden jeg laga her for man blir ikke mindre godterisjuk av denne liksom[:D]
hehe

ORIGINAL: wolfbaby

å nam. Det fikk jeg også lyst på[:)] Sender du litt over??

Ja seff...

vil du ha kims salt og pepper eller paprika?

ORIGINAL: Marianne-Mamma

hysj ¨nå... nå kommer jeg ikke tilbake til denne tråden jeg laga her for man blir ikke mindre godterisjuk av denne liksom[:D]
hehe

Hiver over litt potetgull og dip til deg å!! hehe

haha... fant potetgull jeg!!!![:D]

ja er det så rart?
Sendte jo nettopp over både potetgull og dip hehe

utrolig hva man får til over nettet har jeg hørt!!! hihi[:D]

jah... hehe magiske fingra hehe

Back
Topp