Flere som sliter med apetitten?

Klarsåklar

Gift med forumet
Novemberlykke 2018
Novemberbarna 19
Julegavene 2019
Utmarsj 2024
Har siden uke 8 ikke hatt lyst på noen ting. Ingenting smaker godt. Spessielt sliter jeg med middag, varm mat. Spyr ikke men blir fort uggen når jeg skal spise.

Hva spiser dere til middag? Savner å ha matglede. [emoji31] er nå 10+ 4

Har siden uke 8 ikke hatt lyst på noen ting. Ingenting smaker godt. Spessielt sliter jeg med middag, varm mat. Spyr ikke men blir fort uggen når jeg skal spise.

Nei, desverre, spiser alt jeg kommer over :hilarious: Hadde noen dager i uke 8 tror jeg hvor jeg hadde veldig dårlig matlyst, spiste rett og slett brød til middag orket ikke varm mat..

Nei, desverre, spiser alt jeg kommer over :hilarious: Hadde noen dager i uke 8 tror jeg hvor jeg hadde veldig dårlig matlyst, spiste rett og slett brød til middag orket ikke varm mat..

Haha åå[emoji23] ja er det jeg også har gjort men er så redd for å ikke få i nok næring[emoji15]

Samme her! Jeg stapper i meg ting hele tiden, men ingenting jeg har lyst på og ingenting som smaker :0 det er så frustrerende! I dag ble det en slags club sandwich til middag, altså brødskiver ristet i ovnen med mozarella, kyllingskinke, tomat og salat, det smakte greit :p

Jeg har og en sånn ekkel sur smak bak i munnen hele tiden, som gjør at jeg føler jeg må spise eller drikke noe hele tiden :0

Ja, er 8+5 nå og hatt det sånn i 2 uker nå. Holder på å bli sprø. Ingen matlyst. Presser i meg noen brødskiver, kjeks osv. Men ingenting smaker godt eller frister. Nå begynner jeg å bli så kvalm at jeg er på grensen til å kaste opp hele tiden.. Så har desverre ikke noen gode tips å komme med..

Haha åå[emoji23] ja er det jeg også har gjort men er så redd for å ikke få i nok næring[emoji15]

Prøvde å være litt lur ift pålegg. Litt smør, gulost, tomat,agurk og paprika på en skive. Leverpostei,majones og sykteagurk på en skive. Kokt skinke/kalkun pålegg, kruspersille, agurk på en skive. Knaske litt gulerøtter. Kanskje litt egg enten kokt eller eggerøre. Er sinnsykt vanskelig når man ikke vil ha noen ting, men noe bør man få i seg og da kan det være greit å få i seg mest mulig på minst mulig mat, om du skjønner? Orker du bare en skive så velg grovt brød og ha både smør, majones, skinke, paprika og grønt du liker på den skiva, så får man i hvertfall i seg litt proteiner, vitaminer, meieriprodukter, korn, fett. Håper du får matlysten tilbake snart!:)

Prøvde å være litt lur ift pålegg. Litt smør, gulost, tomat,agurk og paprika på en skive. Leverpostei,majones og sykteagurk på en skive. Kokt skinke/kalkun pålegg, kruspersille, agurk på en skive. Knaske litt gulerøtter. Kanskje litt egg enten kokt eller eggerøre. Er sinnsykt vanskelig når man ikke vil ha noen ting, men noe bør man få i seg og da kan det være greit å få i seg mest mulig på minst mulig mat, om du skjønner? Orker du bare en skive så velg grovt brød og ha både smør, majones, ost, skinke, paprika og grønt du liker på den skiva, så får man i hvertfall i seg litt proteiner, vitaminer, meieriprodukter, korn, fett. Håper du får matlysten tilbake snart!:)

Sliter veldig med middag, da kvalmen min ofte kommer litt utover kvelden. Frokost går fint, så prøver å spise sunt og variert, og få i meg en del frukt.

Jeg begynte graviditeten som et matvrak, men de siste ukene har jeg virkelig ikke lyst på noen ting! SPESIELT fått avsmak på middagsmat. Noe som er veldig rart for til vanlig er jeg en skikkelig middags menneske :p kaster heldigvis ikke opp, men blir skikkelig uggen. går å knasker på tørre kjeks og næringsrike smoothier er vel det som jeg får ned :p

Back
Topp