Flere som sliter med angst etter fødsel her??

førstegang25

Glad i forumet
Hei!
Jeg fikk en nydelig liten gutt i mars 2009. Jeg elsker å være mamma, men sliter så mye med angst[:(] Jeg tør ikke gå i butikker alene og alt er liksom bare skummelt. Til og med å dra på besøk eller få besøk kan være ekkelt. Jeg føler ofte at ting rundt meg ikke er virkelig på en måte, og jeg blir helt fjern. Drømmer masse ekle ting, som at jeg løper ut i stua til min kjære og liksom har blitt gal. Huff ër så ekkelt å drømme sånt når man har angst og er redd for å bli det i virkeligheten og. Høres sikkert helt teit ut men.... Tror nok alt dette har skjedd forde jeg var så sykt svimmel etter fødselen og er det litt enda. Redd for å svime av osv. Er jo egentlig ikke noe å være redd for, men bare er det alikevel. Det er som regel da angsten er verst, når jeg blir litt svimmel. Huff er så kjedelig å ha det sånn. Har prøvd psykolog, men det fikk jeg lite ut av. Nå leser jeg en bok som handler om det å ha angst og hvordan man skal mestre den, og den er veldig bra. Er det fler her som har det sånn? Eller som har vært veldig svimmle etter fødsel? Noen som  har noen gode råd og tips til å bli kvitt angst og dumme tanker??
 
Hei hei, hadde ikke så mye angst i forhold til depresjonene, men angsten kom av at jeg var deprimert.
Viktigste er seff å prate om det, enten til noen rundt deg eller leger osv, vi har fått så mye hjelp fra alle instanser, og det er fordi jeg var åpen fra dag 1.
Jeg sliter seff enda og har hatt et par smell, men vær dag kommer det stadig noe nytt, klarer endelig å smile til jenta mi <3
 
Back
Topp