Flere som sliter med å sove

indigo85

Elsker forumet
Så har det begynt igjen. Uff får ikke sove i det hele tatt. Er heldig hvis jeg får meg 2 timer på øyet om nattan. Føler jeg nesten går i en transe til tider. SIst hadde jeg muligheten til å ligge lenge om morgene for da hadde jeg ikke mini, men nå syntes enkelte dager er litt tunge. Vil så gjerne klare å sove.......

Huff det hørtes veeeeldig slitsomt ut!!

Jeg sover dårlig, og våkner hele tiden - men ikke sånn at jeg merker noe spesielt i forhold til det.

Sover somregel en time eller to på dagtid også da, ellers sovner jeg gjerne i 7 tiden på kvelden hehe =)

sliter jeg også

eller sovner fint, men sover urolig for jeg liker å sove på magen, men har jo fått meg en god kul der nå så syns det er ubehagelig og i tillegg så må jeg alltid opp å tisse!! 

i forrige sv.skap lå jeg å spilte ds hele natten og sovnet ikke før i 5-6tiden, nå MÅ jeg sove for småen må i bhg og jeg på skoleemoticon

Uff, det hørtes tungt ut!! Jeg sover selv dårligere, dvs våkner ofte og drømmer myyyyye, men får en del timer i senga i alle fall.

NIKS, sover som en baby :) og det er  deilig for jeg vet at de par tre siste mnd kommer jeg ikke til å sove stort, for slik var det forrige gang....

Jeg sover maaaasse for tiden. Drømmer mer intenst, så det ødlegger kanskje noe av kvaliteten, men kunne sovet omtrent døgnet rundt føles det som. Slår dog ikke gubben, for der holder han på å sovne på soffaen igjen ;) Jeg har iallefall vett på å finne senga :p
Får lure han med meg :)

Sover dårlig jeg også,for må opp og tisse 3-4 ganger pr natt.

Og har bare drømmer om at mannen er utro.......  Ekkelt.

Er så sliten når kvelden kommer, men ligger bare å vrir og vrir på meg til langt utpå natta/morgenen...
Drømmer mer og mer kjenner jeg, men ikke så ille ennå :)

Jeg har funnet puten frem allerede til å ha mellom beina ;)

Jeg sover  veldig dårlig og det går utover konsentrasjonen på dagtid.... Det er lite sammenhengende søvn. Jeg sliter med hodepine og høy puls og da er det vanskelig å finne roen, i tillegg til minst to doturer i løpet av natta og lillegutt som våkner og etterhvert kommer opp i  senga vår, så sier det seg selv.

Stakkar deg, vet godt hvordan du har det. Jeg sover heller ikke mye. Våkner ca annenhver time, og ligger våken i hvert fall to timer. Når jeg våkner om morgenen, føler jeg at jeg har snudd meg i senga ti tusen ganger. Sover også veldig lett. Vanvittig plagsomt. Men jeg har lest at det er normalt, og regner med det blir bedre. Her kan du lese litt om søvn og graviditet: http://www.lommelegen.no/331091/sovnproblemer-under-graviditet

Back
Topp