Flere som sliter med å nå 50 innlegg?

Baby snart?

Gift med forumet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Novemberlykke 2018
Novemberlykke 2020
Tror aldri jeg kommer inn på skjult gruppe. Har svart på alle leketrådene jeg kan svare på, og har fortsatt mange innlegg igjen. Er det flere av oss? Isåfall, svar på leketrådene, hvis vi er flere som holder dem i gang, har vi snart 50 innlegg. :)
 
Hurra! Med litt økt aktivitet på lekeforumet idag og igår er jeg nå på 49 innlegg her. Blir 50 med dette. Tips til dere andre som også vil inn i skjult gruppe. :)
 
jeg har nettopp nådd 50 innlegg å ventet på godkjenning, noen som vet hvor lang tid det tar? Spurte for to dager siden :happy:
 
Eg har termin 1.desember,så eg får aldri bli med i det skjulte, men liker å følle med her også siden det er så nerme. I de to andre svangerskapet mine har terminen min vert på slutten av mnd, så føler liksom eg ikke får den fordelen denne gangen med at andre har opplevd det som jeg opplever fordi eg nå er først av alle :facepalm:
 
Jeg har ikke orket å telle, jeg.. Hehe. Fulgte beskrivelsen for å se, men orket ikke. Kanskje når formen blir bedre..
 
Jeg og! Men svarer jeg på alle svarene i tråden jeg opprettet i går, så skal jeg nok klare det snart :p
 
Noen som kan forklare meg det med skjult gruppe? Noe jeg ikke har fått med meg:smiley-angelic006
 
Noen som kan forklare meg det med skjult gruppe? Noe jeg ikke har fått med meg:smiley-angelic006

Det er et skjult underforum som bare de som har oppfylt visse krav kan se. Det vil si at andre som kan se disse trådene i felles gruppa men ikke de i skjult gruppe.

Seg synes det var lettere å få mine 50 innlegg i oktobergruppa enn her i november. Selv om jeg også kan være med her, pga termin i månedsskiftet!
 
Det er et skjult underforum som bare de som har oppfylt visse krav kan se. Det vil si at andre som kan se disse trådene i felles gruppa men ikke de i skjult gruppe.

Seg synes det var lettere å få mine 50 innlegg i oktobergruppa enn her i november. Selv om jeg også kan være med her, pga termin i månedsskiftet!
Så er det å kommentere på ting eller like ting man må gjøre da? Føler meg litt passe dum nå :cat::hilarious:
 
Skal ikke alle innlegg man skriver regnes med? Eller kan det ta litt tid før det dukker opp når man søker på sine egne innlegg? På meg så er det en del som ikke kommer opp.
 
Skal ikke alle innlegg man skriver regnes med? Eller kan det ta litt tid før det dukker opp når man søker på sine egne innlegg? På meg så er det en del som ikke kommer opp.


Bare de som er skrevet i denne gruppa november 2020.
 
Det er et skjult underforum som bare de som har oppfylt visse krav kan se. Det vil si at andre som kan se disse trådene i felles gruppa men ikke de i skjult gruppe.

Seg synes det var lettere å få mine 50 innlegg i oktobergruppa enn her i november. Selv om jeg også kan være med her, pga termin i månedsskiftet!
Termin i mnd skiftet? Jeg har termin 1.desember,får alikevell ikke være med på skjult her tror eg
 
Back
Topp