Pappan kan legge uten problemer nesten hver gang, kunne jeg også en god periode. Men nå bare står han å skriker når det er jeg som legger, så sliten å lei
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi kan begge legge han for nattan (kl 19), men hvis han våkner om natta så er det kun jeg som kan legge han igjen. Blir bare hylgrin hvis pappan prøver.. [emoji53]
Hu vil ikke sove for tiden bare gråter..
Her er det mest meg som funker, puh
Her er det kun meg, mannen kan til nød gi smokk hvis hun trenger den etter leggetid. Men ofte er hun illsint helt til jeg kommer inn. Da tar hun hendene sine på ansiktet mitt og legger seg nese mot nese. Veldig koselig, men litt upraktisk
Likt som deg. Hvis pappaen gir smokk sover hun videre. Hvis jeg, skal hun bare opp å kose med puppen. Slitsomt..
Huff da.... her i huset så sovner ikke lillegutt i sin egen seng eller på egenhånd. Kjenner at det tærer litt på, men når jeg er oppe 06.15 med han på morgene så er det deilig å få lagt seg tidlig....
Kjenner jeg gruer meg veldig til kampen som er i vente med legging i egen seng på eget rom.... men må ta det når jeg takler gråt og hyling godt.
Nå så sover han i vår seng, ved siden av meg. Søker etter meg om natta og legger seg gjerne oppå meg om natten. Jeg legger han mer over på sin side og han snur seg tilbake mot meg og kliner seg helt inntil.
Avhengig av mammen sin? Mulig.... nærhet, kos og trygghet står nok i høysetet.
På dagtid så sover han minimalt, har alltid gjort det. Fra fødselen så har han vært en aktiv gutt som har hatt behov for hjelp til å roe seg ned, ergo har det blitt en vane å trenge hjelp til å roe seg. Har ofte prøvd å la han roe seg på egenhånd, men da kaver han rundt og blir hysterisk til slutt, slutter ikke å grine før han blir løftet opp.
Men tilbake til det vi startet med her, jeg er den eneste som kan legge han her. I vår seng, om han våkner opp hvis jeg er på toalettet et øyeblikk så hjelper det ikke om faren går inn å gir smokken, han roer seg kun med meg. Så det skal bli interessant med ny leggerutiner jaaah
Uff, hørtes slitsomt ut kan vel si at du har det 10 ganger værre en meg vi tok den kampen når han var 6 mnd. Etter vi gjorde det sover hsn mye bedre på dagtid , sov minimalt på dagen han også! Sov 15-30 min*3 om dagen. Og nå kan han sove i opptil 2 timer*2:O
Vi kan begge legge han for nattan (kl 19), men hvis han våkner om natta så er det kun jeg som kan legge han igjen. Blir bare hylgrin hvis pappan prøver.. [emoji53]