Flere som sliter med å holde det skjult?

Nærmeste vennene mine vet det :) masse fest fremover og de kommer til å lure på hvorfor jeg ikke drikker og de forstår ting så fort! Er bare 5+3. Men godt at mine nærmeste vet det. Om noe skulle skje så vet jeg de er der :) men jobben, familien, søsken og resten av verden får vite det i uke 12 eller rett etter :)

Åja, jeg sliter :-P vi skulle ikke si no som helst vi, bare vente å se om noen skjønte det, siden jeg har mye vekt igjen fra forrige, men nå var de fleste på jobb det :hilarious:

Har fortalt det til foreldre å søsken, men sir ikke til noen andre før vi har vært på UL. Men sliter med å holde det.

Jeg har veldig lyst å fortelle det til guttene mine, men samboer vil vente en stund til.. Kan jo bli gal av å ikke si noe.. Særlig når formen ikke er på topp..

Vil helst bare snakke om det med alle hele tiden, men etter å ha mistet 3 ganger vil jeg helst vente så lenge som mulig. Men blir jeg invitert på fest sliter jeg da, siden mange vet vi prøver :P Fortalte det til familie etter UL i uke 12 sist, satser på det denne gangen og. Tror jeg må si det til korpset jeg spiller i da, jeg skal egentlig jobbe på dugnad i mai/juni, men det er ganske slitsom jobb med tunge løft, så tror jeg bare skal si at jeg ikke kan allikevel og hvorfor :)

Sliter mest med at det murrer i magen og at jeg konstant stryker der :p

Og jeg har byttet ut buksene mine til mammabukser, følte meg bra dum på treningsstudioet i dag... Står å sminker meg i garderoben i bare BH'n og den lille, bollemagen i mammabuksa :p På tide å være litt mer diskré.... ;)

• Liker
Reactions: SMI
Jaa,har så lyst og si det til mine nermeste venner. Bare noen i familien som vet det nå.

Vi fortalte det til hver vår bestevenn dagen vi fikk vite det. MÅTTE bare dele med noen! Hihi. Og så har jeg fortalt et par venninner til, som har gitt meg råd og sånt under prøving.. :) Skal ha UL til mandag og er sååå spent! :joyful::joyful::joyful:

Vi har også valgt å bare si det til et par av våre nærmeste venner, og sjefen min. Er fremdeles så uvirkelig. Venter med å fortelle familien til jeg har vært på kontroll 10 mai. Da er jeg 11+4

Jeg klarte ikke holde meg, fortalte det til både familien, venner og jobben i uke seks!

Back
Topp