Mandag fikk eg ein klar positiv graviditetstest. Klarte liksom ikkje heilt å stole på det, synst det liksom er heilt uvirkelig at vi endelig skal ha lykkes. Reiste bort til legen utpå dagen Mandag og tok blodprøve (HSG). Fikk telefon fra legekontoret i dag og HSG nivået mitt var 151, så ho sa at det var veldig tydelig at eg er gravid. Men eg forstår det liksom ikkje heilt fordi om Hehe, lurer på korlang tid det skal ta før det virkelig går opp for meg at eg faktisk er GRAVID...........
Litt av grunnen kan jo kansje vere at vi har prøvd i 4,5 år, og begynte nesten å tru den siste tida at det aldri kom til å skje..
Skal bort igjen på legekontoret i morgen og ta ny HSG, legen sa det var greit å ta to, for å sjå at nivået stiger. Det er då eitt tegn på at det går rette veien Så gleder meg til å få neste hsg nivå, og håper det er økt masse
Litt av grunnen kan jo kansje vere at vi har prøvd i 4,5 år, og begynte nesten å tru den siste tida at det aldri kom til å skje..
Skal bort igjen på legekontoret i morgen og ta ny HSG, legen sa det var greit å ta to, for å sjå at nivået stiger. Det er då eitt tegn på at det går rette veien Så gleder meg til å få neste hsg nivå, og håper det er økt masse