Flere som sliter med å få sove?

Doris

Første møte med forumet
Jeg er veldig trøtt for tida. Jeg klarer ikke å holde øynene åpne, så jeg sover litt midt på dagen. Men som dere ser, så sliter jeg med å få sove på kvelden igjen... Flere som har samme problem?

Ja, sliter veldig med nattesøvnen. Enten er det for varmt, eller så må jeg opp på do ørten hundre ganger i løpet av natta! Uff, det tærer på! Er godt jeg er hjemmeværende og kan ta igjen det tapte på dagtid [:)]

Kjenner meg godt igjen i dette. Hender jeg må ta en hvil etter jobben, men da blir jeg liggende å vri meg i sengen hele natten.
Prøver å la vær å sove på ettermiddagen, men sovner sittende i sofaen noen ganger... [:D]

Helt naturlig! Jeg har vært sånn helt fram til for et par dager siden. Nå begynner jeg å klare meg uten en liten ettermiddagsdupp og legger meg heller litt tidligere. Men de 11 første ukene i svangerskapet kunne jeg gjerne sove hele tiden! Var kjempetrøtt. Og da er det bare å lytte til kroppen og sove. Problemet er jo at da blir det litt vanskeligere å sovne om natten, men jeg løste det ved å alltid stille klokka når jeg tok en ettermiddagshvil, slik at jeg aldri sov mer enn 20 minutter av gangen - det var alt som skulle til for meg og det gikk ikke ut over nattesøvnen.
Nå runder jeg 12 uker i morgen, og føler meg mere opplagt (og ikke kvalm!).

Jeg og har det sånn, hehe. Ikke mye moro.
Er så sliten etter jobben at jeg må bare legge meg en time, og da er det gjort. DA får jeg ikke sove før sent på kvelden/natten.

Jeg har kommet inn i en vanskelig rutine som er vanskelig å snu. Sovner ikke før langt på natta og da står jeg ikke opp før langt ut på formiddagen. UFF. Begynner å bli sliten av et dårlig søvnmønster. Godt å høre at det ikke bare er jeg som sliter.

Hei Godhjerta!

Kan tyde på graviditet det.

Hadde jeg hvert deg ville jeg ventet et par uker med å ta en ny test. Har også hørt om at det ikke trenger å vise utslag før 8 uker.
Ikke for å være negativ, men hvis du kjenner etter tegn og tror du er gravid kan det nok fort komme symptomer som er innbilt. Får ikke håpe det er det da.

LYKKE TIL!

Back
Topp